Skip to main content
  • 8.12.2023.

Ferry Corsten oduševio zagrebačku publiku sjajnim setom na svom debiju u Boogaloou

Etablirani i višestruko nagrađivani koncept kluba Boogaloo, Future Scope, na veliko zadovoljstvo ljubitelja trance glazbe, počeo je širiti svoj „scope“.


Future Scope nas je ponovno iznenadio 25. studenog ove godine, pozvavši ovaj puta još jednu veliku legendu ili, kako bi neki rekli, „instituciju“ trance glazbe – nizozemskog producenta i DJ-a Ferry Corstena, poznatog i kao System F, Ferr i Moonman te po projektu Vimana i Gouryella s Tiestom (Tiesto je brzo napustio projekt te je Ferry nastavio solo), kao i Veracocha s Vincentom de Mooreom, i mnogim drugim projektima.

Ferry je, zajedno s Tiestom, Rank 1 i Armin van Buurenom, jedan od začetnika nizozemskog trance zvuka koji se danas smatra „klasičnim tranceom“, poznatom po brzom ritmu i masivnim melodijama stvaranim pomoću sintisajzera Roland JP-8000 (kojeg je Ferry tada nabavio među prvima), a koji je žario i palio krajem 90-ih pa sve do sredine 00-ih kad mu je velika mainstream popularnost počela polako padati. Vlasnik je labela Flashover Recordings, sada pod Armadom Music, te ima i svoju tjednu radio emisiju Resonation Radio koja se emitira srijedom, a ujedno i jednom mjesečno vodi popularni A State Of Trance (ASOT) uz Armina van Buurena, Rubena de Rondea i Ninu de Koning. Ove godine smo imali priliku i vidjeti kako u iskusnim producentskim rukama Ferrya, Armina, Rubena i Benno de Goeija iz Rank 1, nastaje nova tema za ASOT festival (koji će se održati 23. i 24. veljače 2024. godine u Ferryevom rodnom gradu Rotterdamu), pod imenom „Destination“, i to u tri dana de facto „masterclassa“ ovih velikana trance glazbe, a koja su prikazana na YouTube platformi te dostupna online.

Kako je najava Future Scopea došla poprilično iznenadno i manje od mjesec dana prije Ferryevog nastupa, te se istoga dana održavao i Smells Like 90s, neki su bili skeptični, no sam Shipe, kao i Ferryev menadžer Jesse Hummen koji zajedno s Ferryem vodi Resonation Radio emisiju, otklonili su sve sumnje u održavanje eventa, a Shipe je najavio i kako će se drugi event održati u manjoj dvorani, te se društvenim mrežama proširilo opće oduševljenje u iščekivanju nastupa omiljene nam trance zvijezde.

Noć je započela s dobro nam poznatim našim DJ Damienom, začetnikom Tranceport serije evenata te rezident DJ-em na izdanjima Legendary Festivala, također u Boogaloo, koji je uz hitove Above & Beyond, Armina van Buurena, Dennisa Sheperda, Eelke Kleijna, Estive, Paula Van Dyka, Key 4050 i mnogih drugih, ne samo zagrijao, već i dobro rasplesao publiku.

Kada je od Damiana DJ pult preuzeo Ferry, uz krikove fanova, započelo se prolamati glasno: „Ferry, Ferry!!“ a Ferry je, oduševljen atmosferom i publikom te uvijek dobro raspoložen i nasmijan, set započeo s „Memento Mori“ Funkin Matta sa svojeg Flashover Recordings. Nastavio je u progresivno plesnom tonu, pustivši i svoju najnoviju stvar „Stay Awake“ s Diandrom Faye koja je službeno izašla tjedan dana iza seta, a koja će se naći i na njegovom novom albumu iduće godine pod nazivom „Connect“.

Ferry je svoj izvrsni set poprilično zahuktao puštajući bezvremenske hitove kao što su „Punk“, „Rock Your Body Rock“, „Beautiful“ i „Carte Blanche“ kao Veracocha, a ono što su svi čekali, naravno, bila je „Anahera“ koju je izdao 2015. godine, napravivši ogroman come back sa svojim projektom Gouryella, praktički vrativši trance, koji je debelo načeo bigroom zvuk, čistom euforičnom uplifting zvuku te su za njim i ostali trance velikani počeli polako „polirati“ svoje stare projekte i „oživljavati“ scenu.

Atmosfera je bila na vrhuncu uz zvukove klasika kao što su „Solstice“ i „Out Of The Blue“ njegovog prvog uspješnog projekta System F iz 1999. godine s kojim se probio na trance scenu, meni osobno najdražeg s obzirom na to da mi je to tada bio prvi kontakt s njegovom glazbom.

Kako sam od Ferrya osobno bila pozvana na pozornicu jer sam mu poklonila portret koji ga je oduševio još prije dvije godine kad je nastao i za koji mi je dao „shout out“ u Resonation Radio emisiji te smo se fotkali za DJ pultom (stvarno me ostavio bez riječi te sam se pokušavala nekako ne onesvijestiti :D), nisam više znala bih li plesala na pozornici ili na podiju – glazba i Ferryeva energija bili su toliko zarazni, a light show i laseri doista fascinantni, te sam usput razmišljala i kako bi bilo dobro posjetiti njegov uspješni koncept koji je lansirao prošle godine, What The F! u kojem „open to close“ svira producentski set kao Ferry Corsten, Gouryella i System F, a koji su ljubitelji trance glazbe imali prilike vidjeti na Luminosity festivalu ove godine te u raznim svjetski poznatim klubovima, kao što je Ministry Of Sound u Londonu.

Ferry je svoj ekstatični set u Boogaloo završio zvucima novih traka, već velikih favorita fanova, „Yes Man“ i „Mind Trip“, kao i spomenute nove ASOT teme „Destination“, a na samom kraju je, uz velike ovacije, puštajući svoju „Not Coming Down“ s Betsie Larkin, raspjevao ganutu publiku, pomalo „hintajući“ povratak na Future Scope, o čemu se već i počelo pričati.

To i nije čudno jer Future Scope ostaje vjeran izvođačima koji im osvoje publiku, a oni ostaju isto tako oduševljeni publikom, domaćinom i atmosferom pa postanu i svojevrsni rezidenti, vraćajući se u Boogaloo i više puta, kao što su Amelie Lens i Paul Van Dyk.

Simpatični Ferry je nakon seta pronašao vremena za fanove razgovarajući s njima i slikajući se, a DJ kormilo su preuzeli Shipe i Neroa, započevši b2b set hipnotičnim zvukovima Artbatovog „Tibeta“ te se ples uz techno zvukove nastavio sve do jutra, kako to obično i biva.

Future Scope je tako održao još jedno svoje sjajno trance izdanje te s veseljem očekujemo sljedeće – i nadamo se da će novi „miljenik“ ovog koncepta, uz Paula i Amelie, postati upravo Ferry, i možda nam donijeti željeni What The F!

Autorica: Suzana Curavić / Trance Family Croatia

boogaloo web
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem