Skip to main content
  • derrick may
  • 17.08.2009.

Fort Heineken i Derrick May oduševili posjetitelje šibenske tvrđave sv. Nikole

Još od Heineken Thirsta 2005. u Hrvatskoj (globalne potrage za najboljim mladim DJ nadama), Heineken Thirst Studija 2007., gdje je projekt doveden na viši nivo predstavljanjem mladih muzičkih producenata, pa do Heineken Green Room Session – niza posebnih muzičkih doživljaja, Heineken potvrđuje svoju poziciju u svijetu muzike dovodeći najbolje partije hrvatskoj publici.

Piše: 

Naslovna foto

Derrick May

Priča se nastavila ovo ljeto s Heineken glazbenim ljetnim aktivnostima duž obale koji su doživjeli vrhunac na jučerašnjem Fort Heineken događaju gdje je nastupio Derrick May pred skoro 2.000 posjetitelja. Party se održao u posebnoj atmosferi tvrđave Sv. Nikole na otočiću Ljuljevac u blizini Šibenika, oduševivši posjetitelje vizualnom atraktivnošću te je potrajao sve do jutra.

Prostor impresivne tvrđave sv. Nikole sagrađene sredinom 16.st. omogućio je jedinstven ambijent za vrhunski party ove sezone. Tvrđava je radi svog impozantnog izgleda i veličine tijekom stoljeća čuvala Šibenik s morske strane. Fort Heineken postavio je izazov za osvajanje tvrđave: partijanje na neobičnoj lokaciji uz Heineken i Derricka May-a.

Derrick May, poznat i kao Mayday ili Rhythim is Rhythim,  rođen je 1963. godine u Detroitu (SAD) i vrlo je rano počeo istraživati elektorsku glazbu. Karijeru je započeo 1987. godine objavom albuma Nude Photo kojim je doprinio razvoju techno scene u Detroitu. Godinu dana kasnije objavljuje singl Strings of Life, koji se smatra klasikom techno glazbe.

Atmosferu prije May-evog nastupa predviđenog poslije ponoći u tvrđavi sv. Nikole zagrijali su domaći DJ-i, Pero FullHouse i Stipe. Fort Heineken i vrhunski party oživili su impresivan prostor renesansne tvrđave i omogućili svim ljubiteljima najinternacionalnijeg piva na svijetu – Heinekena – kao i poklonicima dobre glazbe da postanu dio jedinstvenog događaja.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem