Skip to main content
  • 23.08.2023.

From Dusk Till Dawn: Na Sonusu se plesalo uz Capriatia, Dax J, Richie Hawtina, Pan-Pot

Nakon brzog i žestokog drugog dana Sonusa, ni u trećoj večeri usporavanja nije bilo na vidiku

Piše: 

Tko rano rani, dvije sreće grabi. Tako glasi narodna poslovica, koja u kontekstu Sonusa znači hvatanje dnevnog programa i set u terminu zalaska sunca s Josephom Capriatijem. Iako su brojni posjetitelji Sonusa u tim trenucima i dalje bili bili na plaži, u Novalji ili na boat partyju, za set talijanskog dirigenta se Papaya napunila i u kasnim poslijepodnevnim satima kako bi uživali u posebnom setu.

Joseph Capriati je poznat po svojim groovy mješavinama techna i housea. Ipak za termin zalaska sunca odabiri su bili više na strani housea i tech-housea, a talijanski DJ je “igrao na sigurno” i vrtio hit za hitom, koji su partijanere jednostavno tjerali na ples. Kako je set odmicao, a sunce se spuštalo, brojka BPM-ova se podizala jer je Capriati odisao zaraznom energijom koja se prelijevala na publiku, koju niti malo nije štedio u furioznoj završnici seta.

Završetkom seta talijanskog meštra, brojni partijaneri su skoknuli na brzinsku večeru, tuširanje prije nastavka programa – a on je nudio od agresivnih techno ritmova, preko mješavina techna i housea, sve do melankoličnog i groovy housea.

Partijanerima kojima jučer nije bilo dovoljno tvrdih techno zvukova, večer su nastavili uz Dax J-a u Aquariusu. Britanski DJ i producent ima posebno mjesto u srcima ljubitelja techna i to s dobrim razlogom. Već u prvih nekoliko traka pokazuje svoje tehničko umijeće, kao i sposobnost čitanja plesnog podija. Krenuo je s peak time technom, s kojim je vješto miješao hipnotičke, raw i deep odabire uz koje nitko nije mogao stajati na mjestu, već samo plesati. U nekim trenucima,Dax J je zalazio i do industrijskog techna, ali cijela premisa njegovog seta je bila – brzo i agresivno šamaranje.
 


Ljubitelji tvrdih techno zvukova, drugog i trećeg dana su apsolutno došli na svoje, jer nakon Dax J-a, za pultom se našla Paula Temple u svom hibridnom izdanju. Britanska DJ-ica poznata po svojim bučnim odabrima ništa manje nije ni pripremila za publiku Sonusa. Od prvog takta, Paula Temple je najavila da kod nje nema lagano, već samo “u glavu”. Tijekom dvosatnog seta, testirala je limita razglasa u Aquariusu, ekvilajzeri su probijali u crveno, a ruke partijanera udarale prema nebu kako bi svaki sljedeći drop pao.
 

 

Trećeg dana, najveću pažnju je svakako privukao Richie Hawtin koji je pult preuzimao u 2 sata iza ponoći, a već 10-15 minuta prije njegovog početka osjetila se “seoba naroda” između klubova jer su svi htjeli uhvatiti što bolje mjesto. Legendu elektroničke scene, u punom smislu te riječi, dočekala je prepuna Papaya koja je imala ozbiljna očekivanja. Apetite gladnih partijanera, Richie Hawtin je napunio sa upbeat technom, koji je došao kao pravo osvježenje nakon nekoliko sati agresivnih zvukova. Dvosatni set nije bio samo još jedan u nizu odrađenih, već prava techno pustolovina.

 


Osim Hawtina, veliku zainteresiranost je privukao njemački dvojac PAN-POT jer osim što su svirali u Kalypsu gdje se održava službeni after party treće večeri, spremali su poseban trosatni set s kojim se dobrano zakoračiti u novi dan. Iza njemačkog dua, bogata je produkcijska godina u kojoj su izbacili pregršt peak time, driving techno traka, a upravo njih su zavrtjeli na Sonusu. Ekscentrični, euforični i nabrijani plesni beatovi uveli su partijanere u novo jutro gdje ih je čekao Joseph Capriati. Treći dan je s njim praktički započeo, a bome i završio. Talijanski dirigent imao je zadatak voziti najsnažnije partijanere kroz after, a za njega je vrijedila parola “tko preživi, pričati će”.

Četvrte festivalske večeri Sonusa, program kreće već u 17 sati uz Petra Dundova iza kojeg slijedi sunset set Deborah De Luce, a kad sunce zađe u četiri paška kluba izmjenjivat će se imena poput Indire Paganotto, Reinera Zonnevielda, Loco Dicea, Macea Plexa i drugih…
 

Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet
Novi dokumentarac u fokusu ima razvoj čikaške house scene i njenog utjecaja na svijet