Skip to main content
  • 17.05.2022.

Future Scope festival je pružio široku glazbenu lepezu i nešto drugačije iskustvo

Festivalska sezona je službeno otvorena. Future Scope je u Zagrebu na Jarunu prošlog vikenda slavio svojih 20 godina postojanja

Piše: 


Nakon dvije pandemijske godine, napokon smo dočekali prvi pravi festival bez restrikcija, mjera ili bilo čega drugog što bi nam moglo poremetiti pravi užitak u glazbi. Kako bismo proslavili dolazak ljetne sezone, izgledni kraj pandemije kao i jubilej Future Scopea kroz tri dana festivala posjetitelji su mogli uživati u preko 30 izvođača elektronske, hip hop, rock i pop glazbene scene na četiri festivalske pozornice.

boogaloo nye

Festivalska vrata su otvorena bila od poslijepodnevnih sati, a Electronic Stage za večernje sate i dolazak kultnih imena elektronske scene je pripremala domaća postava. Nedaleko, na Live Stageu uvertiru u prvi dan su imale mlade snage hrvatske trap scene. Sunčano poslijepodne, ipak nije pružilo ugodan zalazak sunca i pogled na Jarunsko jezero, već je stiglo grmljavinsko nevrijeme koje je na sreću samo kratkotrajno pomrsilo planove partijanera i organizatora. Program s Electronic Stagea se premjestio u šator zadužen za after partyje, prigodno nazvan After Tent. Dok su neki pošli u zaklon ili potragu za kabanicom, desetak neumornih posjetitelja je ostalo na Live Stageu i nisu marili za pljusak.

Vremenske ne prilike su srećom bile kratkog trajanja i sve se moglo nastaviti kako je bilo planirano. Shipe i Jock su još jednom odradili B2B kao uvertiru za legendu Stacey Pullena koji je donio prepoznatljiv zvuk Detroita na Jarun. Electronic Stage je zatim preuzeo papa Sven Vath, koji je u svom trosatnom setu napravio glazbeno putovanje desetljećima svoje karijere kao i cijelim spektrom techno zvuka. Vathov set je kao i uvijek obilježen fantastičnom selekcijom vinyla koji je bio popraćen vrhunskom produkcijom te performansom akrobata koji su žonglirali s vatrom na pozornici, svi ovi elementi su doprinijeli nezaboravnoj energiji u kojoj su mogli uživati posjetitelji svih generacija.

Dok je dio brojne publike uživao u zvukovima housea i techna, drugi su imali iskusiti Live stage i nešto drugačije live nastupe legendarnog Paul Van Dyka i Maura Piccota. Nezahvalnu ulogu su imali domaći momci iz Corti Organa koji su svoj set započeli po kiši, ali kako se ona smirivala tako se i publika pridružila njihovom trance putovanju. Paul Van Dyka je dočekala već zagrijana publika kojoj je on predstavio nekoliko novih stvari s nadolazećeg albuma, kao i live verzije bezvremenskih hitova. Točku na i Live stagea je postavio Mauro Picotto koji je u svom setu napravio presjek karijere i vratio se sve do svojih eurodance dana s početka tisućljeća.

Program na Electronic i Live Stageu je završio u 3 sata poslije ponoći, a za sve one kojima je trebalo još glazbe i plesa, tu je bio After Tent gdje su partijanere čekali Maurizio Schmitz i Petar Dundov.

Drugog dana festivala, vremenske prilike više nisu bile problem te je sunce i vedro vrijeme pratilo posjetitelje tijekom cijelog poslije podneva i večeri. Recept je bio sličan prvome danu, Electronic Stage su pripremali domaći DJejevi, a na Live Stageu publika je mogla uživati u nešto drugačijem zvuku. Umjesto trapa, u Subotu je na repertoaru bio pop i rock. Posjetitelji su se mogli vratiti u 80-te s elektro pop sastavom Denis&Denis, nakon čega je stigao moderni hrvatski rock zvuk Borisa Štoka. Večer na Live Stageu je zaokružena s Rundekom&Ekipom, Urbanom i njegovom četvorkom te ABOP-om.

Nakon što su Stacey Pullen i Sven Vath razdrmali Electronic Stage u Petak, istim tempom je nastavila Sister Bliss koja je odradila Faithless DJ set i dovela posjetitelje do Insomnije. Pozornicu je zatim preuzela još jedna važna ženska figura elektronske scene, Nicole Moudaber koja je podignula tempo s nekoliko ID-jeva. Sam Paganini je rutinski razdrmao kukove partijanera, dok je sami finiš večeri pripao DJ Rushu. Jedno pitanje koje vječno ide na živce većini DJ-ejeva je kada mu netko iz publike postavi pitanje da pusti kultnog “Jaguara”. DJ Rusha nije trebalo moliti za tu stvar, jer ju je on ukomponirao u svoj set na sveobuhvatno zadovoljstvo publike.

Za ples do jutarnjih sati drugog dana su bili zaduženi Marina Karamarko i Shipe koji je imao još jedan B2B ovog puta s Life4Funkom.

Trećeg dana festival se održao u manjem obujmu, na samo dvije pozornice. After Tent je postao Party Tent kojeg su preuzele britanske snage Terry Francis i Nathan Coles, uz podršku doajena hrvatske scene Felvera. U nedjeljom poslijepodnevnu na Live Stageu posjetitelji su mogli uživati u samom vrhu hrvatske glazbene scene – De Touru, T.B.F.-u i Elementalu.

Više tisuća posjetitelja svih generacija je prošlo kroz festivalska vrata Future Scopea koji je pružio nešto drugačije iskustvo od onoga što smo navikli kod njih. Osim vrhunskih imena s elektronske scene, glazbenu lepezu su proširili i tako otvorili priliku publici da čuju nešto novo i drugačije, što inače možda sami ne bi poslušali.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano