Skip to main content
  • 25.09.2019.

Iskreni doživljaji naše reporterke sa Dimensionsa

Osmo izdanje Dimensions festivala bilo je u znaku najvećih imena elektroničke glazbe.

Piše: 


Festival je krenuo u četvrtak na prepunoj Beach pozornici tik do mora uz imena poput Huneea, a u prvu festivalsku večer su na glavnoj Clearing pozornici publiku uvele domaće snage ABOP live i Petar Dundov.

Set našeg pionira techno glazbe Dundova bio je intrigantan i plesan. Slušala sam ga nakon dugo vremena i mogu reći da je njegov zvuk i dalje jedinstven, kao da želi proširiti vidike onoga što ljudi znaju i očekuju od žanra. Mix dubokih emocija i složenih melodija bio je melem za uši.

Braća Burden iz Octave One spajaju intimnost procesa studijske produkcije s neposrednošću izvedbe uživo i u nekoliko minuta pune veliku Clearing pozornicu.

Za Ninu Kraviz ovo je bila emotivna noć

Na moje pitanje kako se osjeća treću godinu zaredom na Dimensions Festivalu, duboko je udahnula i odgovorila: “Zar je ovo stvarno kraj?” Ova iznimno inteligentna i simpatična Ruskinja kaže kako se nikad ne priklanja očekivanjima i željama publike. Pušta po osjećaju te odbija stalno biti na istom mjestu, pa je tako i za posljednji Dimensions odradila dva potpuno različita seta na Clearingu te kasnije na legendarnoj Moat pozornici.

Čarobnjak Jeff Mills zatvara stage pomalo znanstveno-fantastičnim zvukom. Za njega je svemir opsesija, pa njegova glazba utjelovljuje budućnost istodobno poštujući prošlost i ostajući dobro u sadašnjosti. Uvijek prizemljen, za kraj noći počastio me je kratkim razgovorom  i rado pozirao za moju “fan kolekciju”.

Sljedeći dan najviše sam se veselila boat partyu sa Helenom Hauff. Oduševila me već i prije početka zabave, dok je čekajući brod sjela nasuprot mene i počela mi pričati kako je nervozna svaki put kada nastupa na novom terenu. Ubrzo smo krenuli prema otvorenom moru, a nervoza je nestala čim je stala za DJ pult i bila pozdravljena pljeskom publike glasnijim od ozvučenja.

Pobjednica prestižnog trofeja ‘Essential mix of the year’ 2017. nam je preko svojih vinyla prenijela različite vrste elektro i techno žanrova. “Zašto ljudi misle da što se sviđa meni, sviđati će se i njima? Možda će moja glazba nekome zvučati loše.” -kaže Hauff. No, na ovome brodu nije bilo jedne osobe koja nije bila oduševljena njezinim odabirom vinyla. Njezin set bio je raspoređen mračno i drastično, energično se spuštajući na plesače.

Grubi, prljavi, pomalo hladni elektro popračen acidom natjerao nas je da ostavimo mobitele i kamere, da plešemo zatvorenih očiju. Savršeni petak na otvorenom moru uz pregršt dobre glazbe i lagani povjetarac za uvod u noć koja je bila življa i ljepše obojana nego bilo koji dan.

Kasnije se na Moat pozornici nastavlja u elektro ritmu. Jensen Interceptor vodi tražitelje uzbuđenja na nezaboravno putovanje kroz plesne površine sa svojom prijetećom markom neobuzdanog elektra i techna. Zvuk australijskog DJ-a je gladak, brz, elitni i uporan.

Ekipa Dimensions festivala priredila je odličan posljednji ples na tvrđavi Punta Christo. Raznolik i pažljivo probran lineup, vrhunska lokacija te prvoklasno ozvučenje samo su neki od razloga zašto je Dimensions jedan od najkvalitetnijih festivala elektroničke glazbe u ovom djelu Europe.

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano