Skip to main content
  • 9.10.2020.

Medium movement: Zatvaranje Touch me festivala, kustoskog kolektiva Kontejner

Plesna predstava maze-ing prostorno-koreografski postavlja labirint kao strukturnu odrednicu.

Piše: 


Osim labirinta, koji predstavlja obrazac plesnog podija, u samoj izvedbi sveprisutan je maze koji tumačimo kao zagubilište koje diktira ritam i ponašanje samih plesača.

Labirint nudi jasno kretanje, početak i kraj te je materijaliziran kroz samu scenografiju, a maze zahtijeva reakciju plesačkog tijela, donošenje odluka u interakciji s drugim izvođačima, istraživanje i snalaženje u samim koreografsko-glazbenim materijalima.


FOTO: Vizuali Monika Milas

Predstava površinski propitkuje jednostavnu postavku početka i kraja i repetitivnost tog procesa, a u svom narativu postavlja mladog čovjeka koji, u kapitalističkom društvu u kojem se njeguje pojedinac, traga za kolektivom i supostojanjem s drugim.


FOTO: Vizuali Monika Milas

U koreografsko dramaturškom smislu je to jasno postavljeno kroz strukturu predstave, svaki plesač ulazi kao individua u labirint unutar kojeg nastaje kolektiv kroz uspostavljanje i produbljivanje odnosa. Centralni dio predstave prikazuje zajednički događaj clubbinga koji je sastavljen od dokumentarnog materijala autorskog tima. Uzimanjem stvarnog prostora u koji je autorski tim izlazio posezati za materijalom, promatrao funkcioniranje jedne zajednice, a zatim uzimao segmente clubbing subkulture i izmjestio ih u instituciju, pokušavamo što bliže prikazati proživljeno iskustvo.


FOTO: Skulpture noga od Roberta Fenricha

Pozivanjem na sudjelovanje i rad na predstavi osoba koje nisu isključivo/ili uopće trenirani plesači potenciramo ideju da se plesom iskustveno može baviti svaka osoba koja to želi i osjeća. Clubbing nudi mogućnost spiritualnog čišćenja, povezivanja tijelom s drugim, kroz čistu tjelesnu komunikaciju koja je nametnuta prostorom, glasnom glazbom i automatskim kretanjem unutar zajednice koja ima svoje zadatosti, pravila i nasljeđe.

Što se događa kad sve te zadatosti, pravila i nasljeđe institucionaliziramo i postavimo unutar određenog vremena i prostora? Koliko je moguće prenijeti to iskustvo clubbinga izvan kluba? Kako plesač/recipijent osjeća ono što radi/promatra, poseže li njegovo tijelo za automatskim kretanjem/uključivanjem?


FOTO: Skulpture noga od Roberta Fenricha

Maze – ing

Izvedba plesne predstave

Producentica: Lada Brnetić

Plesači:
Lucija Miletić
Mario Nebosenko
Mateja Miković
Patrik Kovačić
Petra Krušelj
Robert Fenrich


FOTO: laser DIY od Dominika Gadže; vizuali Monika Milas

Koreografkinja: Mateja Miković, 1. god. preddiplomskog studija Plesa
Dramaturg: Espi Tomičić, 2. god. diplomskog studija Dramaturgije
Scenograf: Vanja Magić
Kostimograf: Filip Renić
Oblikovateljica svjetla: Dina Marijanović
Glazba: DF Tram i Lucijan Luka Hančić
Oblikovatelj zvuka: Filip Kelemen
Autorica vizualnog identiteta: Petra Salarić
Fotograf i autor trailera: Timy Šarec
Fotograf: Luka Dubroja
Autor filma: Luka Galešić, 3. godina preddiplomskog studija FTV režije

Zahvale: Štefica Bartolin, Luka Mijalković, Monika Almaši, Martina Granić, Ivan Pavlić, Bruna Trze


FOTO: laser DIY od Dominika Gadže, glazbu vrti Monika Klier

Na partyu su nastupali Lucylyu, Monika Klier i Viduka (rezident mediummovementa)

MediumMovement
umjetnički je kolektiv oformljen krajem 2018. godine. Kolektiv se bavi eksperimentiranjem unutar raznih medija umjetničkog stvaranja, čime istražuju granice ambijenta, zvuka i slike.  U svojem radu često koriste reciklirane materijale, kojima daju novi kontekst i svrhu.

Ideja za formiranje kolektiva i novih hibridnih formi kulturnog i društvenog/zabavnog sadržaja stvorila se iz ljubavi prema elektroničkoj glazbi i potrebi za kreiranjem dijaloga između medija i prostora. Izvedbe nastaju kao produkt istraživanja članova kolektiva u kojoj svatko doprinosi cjelini. 

Zajednički gradimo, stvaramo odnose između vizualnog i auditivnog iskustva, te na taj način atmosferom imamo interakciju s publikom u prostoru.  S obzirom da je sve proizašlo iz samostalnih radova članova, unutar kolektiva  pronalazimo zajednički jezik u kojem imamo slobodu izražavanja. Kroz taj dijalog napredujemo i učimo.


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli 1313 (@mediummovement)


 

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano