Skip to main content
  • 16.11.2022.

No Sleep festival: Neumorno se partijalo na 9 festivalskih lokacija u -Balkanskom Berlinu-

Ovogodišnje četvrto izdanje Exitovog No Sleep Festivala nadmašilo je apsolutno sva očekivanja – i posjetitelja i organizatora, pomelo sve rekorde i potvrdilo da je titula najboljeg novog europskog festivala itekako zaslužena

Piše: 

Nekoliko tisuća „nosleepera“  iz cijelog svijeta proteklog je besanog vikenda neumorno partijalo na čak 9 festivalskih lokacija u prijestolnici Srbije – Beogradu, gradu koji mnogi nazivaju „Balkanskim Berlinom“.

Glavna i po kapacitetu najveća festivalska lokacija je, kao i proteklih godina, bio glavni Hangar luke Beograd koji je oba dana bio u potpunosti rasprodan i pun čak i nakon 6h ujutro.  

Otvaranje glazbenog dijela prve festivalske večeri, u petak, fenomenalno je odradila predstavnica domaćih snaga – Katalina. Ova mlada talentirana Novosađanka je rezidentica No Sleep festivala, Exit NSF stagea, a na naše oduševljenje, imali smo je prilike slušati i na ovogodišnjem izdanju Lovefesta.

Girl power vibra se nakon nje širila i kroz energični nastup mlade nade njemačke techno scene – Kiki Solvej, čiji su fanovi u prvim redovim tijekom njenog seta u deliriju izvikivali njeno ime. U 01h kad je za DJ pult stao ekscentrični Australac Partiboi69, omiljeni „rejver iz mase“ , kojem je ovo bio prvi nastup u Srbiji, Hangar je već bio dupkom pun. 

Ekipa je oduševljeno plesala na njegove fantastične mikseve puna dva sata, a spoj vrhunske muzike, talenta, humora i animirane grafike bio je hedonizam za sva čula. Odličan set – harmoničan spoj house, electro i techno zvuka, te njegova pojava i energija objašnjavaju zašto je uspješno oformio zajednicu unutar elektronske scene i postao pravi kult ličnosti.

Nakon njega Dj pultom je izdominirao fenomenalni Reinier Zonneveld – trenutno jedan od najtraženijih techno umjetnika nove generacije. Njegov live act odveo nas je u neki paralelni euforični svemir i savršeno je jasno zašto je postao headliner svih vodećih elektronskih događanja. Maestralan performans –„izuli smo se iz cipela“ od plesa i sreće što smo tamo i proživljavamo taj spektakl iz prvih redova.

Nakon Reiniera, i dalje krcat Hangar je jedva čekao završni set prve festivalske večeri koji  je fantastično odradio techno velemajstor iz Madrida – Regal. Nakon zatvaranja glavnog stagea, u 07h ujutro većina neumornih partijanera uputila se u Drugstore gdje se održavao official after party. Rano subotnje jutro u Drugstoreu, kultnom BG klubu, proveli smo plešući uz zvukove beogradskog dj-a Antraxa, dobro poznatog domaćoj publici.

Od 8h na afteru je razvaljivala elektro – veteranka Šveđanka Ida Engberg svojim unikatnim setom a zatvaranje aftera prvi dan odradio je Human Rias – njemački dj i ambasador Exita koji nas je, kao i svaki put do sad – a slušali smo ga često, oduševio.

U drugu festivalsku večer, na glavnom stageu u Hangaru, u subotu od 22h, uveo nas je Edib D. Talentirani dj iz susjedne BiH je polako pripremio pristigle za spektakularan line up koji je slijedio. Nakon njega, svoj set je razvalio naš Splićanin, multiatalentirani Dj Jock koji polako i sigurno osvaja svijet svojim neospornim talentom i energičnim nastupima. Jock je opravdao svoj status zvijezde u usponu i atmosferu doveo do usijanja.

U 1h je dj pult preuzeo Koboyo, pariški techno artist i svojim fenomenalnim dvosatnim setom nam priredio najbolju moguću uvertiru u spektakl koji je uslijedio. Više od 6000 ljudi plesalo je na krilima sreće i ljubavi  u dupkom punom Hangaru kad je u 03h za DJ pult stigla velika Amelie Lens.

Neosporna techno kraljica današnjice, od prve do zadnje sekunde dominirala je prostorom Hangara, a svaka traka koju je puštala je izazivala sve veću i veću euforiju. Oduševljena Amelie, koja je dan prije nastupala u zagrebačkom Boogaloou na Future Scopeu, zajedno s našim Dj Jockom, izjavila je da je ovo za nju upravo savršen vikend. 

Amelie je svoj tron za DJ pultom u 5 prepustila Indiri Paganotto, koja je, ako nas pitate, definitivno „ukrala show“.  Neiscrpna količina energije, unikatni zvuk, posebna veza s njenim warriorima postali su „potpis“ ove vatrene Španjolke i  u zadnjih par godina je lansirali u sam vrh svjetske elektronske scene.

Indira je iz svih nas isčupala zadnje atome snage i uspjela ono što nitko prije nje nije – čak 95% posjetitelja ostalo je neumorno plesati  do samog kraja eventa, do punih 07h. Čista magija od seta. Spektakularno zatvaranje spektakularne druge večeri festivala, nije nikako značilo odlazak na spavanje-gotovo svi su iz Hangara produžili u Drugstore na još jedan fenomenalni after.

Tamo je već od 06h puštao naš susjed Mostarac Andrej Jelić, kad je u 8h sa svojim setom krenula Matisa, talijanska zvijezda u usponu, Drugstore je bio krcat. Završnicu aftera odradio je domaći Dejan Milićević. Osim Hangara i Drugstorea, partijalo se (službeno do podneva, a neslužbeno cijeli dan) u brojnim klubovima : Silosi, Ben akiba, Yugovinil, Dim, 20/44, Backstage

Osim impresivnog glazbenog programa, već tradicionalna No Sleep konferencija održavala se dva dana u prostorima Marsh Open Space. Pričalo se stanju festivalske i event industrije uslijed pandemije, izgradnji glazbene karijere te ostalim relevantnim temama. Panelisti ovogodišnje koneferencije prvog dana su bili  Dejan Milićević, osnivač izdavačke kuće Tit0 (Tit Zero) Recordings, glazbeni kritičar i urednik programa Doma omladine Dragan Ambrozić, CEO Lovefesta Zlatana Pavlović, regionalna PR menadžerica hrvatskog festivala Sonus i We Love Sound događaja Lana Borić i predstavnik EXIT festivala. 




Cijeli je grad puna dva dana odisao festivalskom energijom, spavalo se malo ili nikako jer je toliko dobro da je spavanje zapravo waste of time.„Spavat ću kad umrem“ kako bi mi rekli.  

Od festivala koji organizira Exitov tim očekivali smo puno – dobili smo sve, i više od toga.
Bravo i svaka čast. <3

#nosleepfestival  #sleepisoverrated


 

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem