Skip to main content
  • 5.09.2019.

Rekordno posjećenim koncertom u Areni je otvoren 12. Outlook festival

U posljednje izdanje Outlook festivala u Štinjanu, uveo nas je već tradicionalni koncert otvorenja na jedinstvenoj lokaciji tisućljetnog pulskog amfiteatra, koji je stoički izdržao snažne baseve i frekvencije koje su najavile četverodnevno slavlje na tvrđavi Punta Christo.

Piše: 


Osam tisuća ljubitelja bas glazbe u srijedu navečer uživalo je u sedam sati glazbe, više od pet nastupa velikih svjetskih imena, a kao veliko iznenađenje koncerta bio je nenajavljeni nastup britanske pop ikone Lily Allen.

Veličanstveni koncert otvorenja ove je godine brojao čak pet nastupa, a program je otvorio Mala u pratnji The Outlook Orchestra. Mala, jedan od najbitnijih autora u modernoj bass glazbi i jedan od utemeljitelja dubstep žanra, čija kreativnosti i utjecaj ne jenjavaju niti nakon 20 godina na sceni, u pratnji ritam sekcije The Outlook Orchestra priuštio nam je zvuk dubstepa kroz neuobičajeni pristup. U sat vremena vrhunske orkestracije odsvirali su presjek Malinog stvaralaštva, a publika je uživala u hitovima poput ‘Alicia’, ‘Changes’ ‘Anti War Dub’, ali i obradama među kojima se našao i Burialov ‘Archangel’. Među vrhunskim glazbenicima u orkestru, na udaraljkama su se našli Richard Spaven (Flying Lotus, The Cinematic Orchestra) te Eddie Hicks (Sons Of Kemet).

Nakon toga uslijedio je veseli nastup miljenika festivalske publike Gentleman’s Dub Cluba koji je cijelu Arenu dignuo na noge. Svojom mješavinom duba, dubtepa, dubtronica i reggea, ovaj deveteročlani bend uvijek je garancija vrhunske zabave, a to su pokazali i jučer. Frontmen benda Jonathan Scratchley, ujedno i jedan od direktora Outlook i Dimensions festivala, u emotivnom govoru zahvalio se gradu Puli, svim posjetiteljima, radnicima i izvođačima festivala koji su bili uz Outlook posljednje desetljeće, te pozvao sve da pokažu ljubav i zahvalnost prema Puli i Hrvatskoj kako bi se svi vrhunski zabavili u sljedećih nekoliko dana.

Na scenu je zatim stupio mladi britanski reper iz južnog Londona, Loyle Carner. Ovaj 25-godišnji hip hop talent izveo je hitove sa svoja dva albuma, prvijenca Yesterday’s gone i ovogodišnjeg Not Waving But Drowning u rap ritmu presjekao polovicu koncerta otvorenja. Kad je kucnula ponć zavladala je prava ludnica jer je pozornicu preuzeo drum and bass majstor Shy FX sa svojim Ragamuffin Soundsystemom. Publika se raspametila skačući na njegove stare klasike ali i noviju produkcije sa ovogodišnjeg albuma Raggamuffin SoundTape. Posebno oduševljenje zavladalo je kada je kao posebnu gošću na pozornicu izveo Lily Allen da otpjeva njihov zajednički singl ‘Roll The Dice’, a set je završio jungle klasikom ‘Original Nuttah’ kojeg je došao otpjevati glavom i bradom UK Apache. Posljednji izvođač koji je do kraja raspametio arenu na 160 bpm-a je legenda drum’n’bassa Andy C, vlasnik etikete Ram records i uzor mnogim mladim producentima koji odluče uploviti u drum’n’bass vode. 

Danas se zabava seli na kamenu štinjansku ljepoticu Punta Christo, mjesto koje je festival zadnjih deset godina nazivao domom, stoga se Outlook ove godine potrudio da njegova zadnja godina na tvrđavi ostane zapamćena. U sljedeća četiri dana na deset pozornica izmijenit će se preko 300 uglednih bass izvođača iz cijelog svijeta, isploviti čak 48 party broda i tri puta ćemo ulaziti u hladne podzemne tunele u samom srcu grada Pule, kako bi se i tamo osjetile niske bass frekvencije. Danas festival donosi bogat program i starta se žestoko uz imena poput Bugzy Malonea, Holy Goofa, Barely Legala, Cimma, Youngste, Loefahe i Randalla

Od domaćih snaga pozornicu Void će protresti Filip Motovunski, a Subdub arena rezervirana je za DubSplash showcase Seasplash festivala. U Ballroomu regionalne boje brane Billain, Kodin, Said5, a Pacinos’u i na Beachu također će se naći domaća i regionalna imena.

Festivalske i dnevne ulaznice još se uvijek mogu kupiti online putem Entrio sistema ovdje, a na blagajnama na glavnom ulazu u prodaji su festivalske, trodnevne, dvodnevne i jednodnevne regionalne ulaznice.

Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano