• 24.09.2009.

Sasha Funke @ KC Grad / review

Party u petak 18.09. u KC Grad sa Sascha Funke-om u glavnoj ulozi je rave koji Beograd treba pamtiti.

Ne zato što se desilo nešto revolucionarno (ni booking nije nesvakidašnji, ni broj ljudi nije najveći ikad, niti su ljudi svršavali od sreće na svaki sekund), već upravo zato što nije, a bilo je odlično. Poslije dooosta vremena, bez velike pompe, oko 500 ljudi je đuskalo, slušalo sjajnu muziku i sigurno otišlo kući sa osmijehom.

Da krenemo od početka. Odabir Sashe Funke-a me stvarno iznenadio. Prije svega, nije neko iz Poker Flat / Cocoon / M_nus ekipe, a opet je veliko (čitaj skupo) ime berlinske scene, tako da ne računate da će onih 500 ljudi iz ekipe "narodu treba Svena i Buga" platiti 600 dinara za kartu iz pretplate u sred ove skupoće. Druga stvar, Sascha je jedan od prvih utjecajnijih DJ-eva koji se vratio housey melodijama, DJ koji se drži svog stila, iako ima nevjerovatan osjećaj za prostor i publiku. Odnosno, rijetko kad imamo priliku  slušati up to date muziku u Srbiji, a ako izuzmemo opravdani old school techno na kraju, Sascha Funke nam je upravo to i dao.

No, kad pogledamo rad Kulturnog Centra Grad prethodnih mjeseci, ne treba nas čuditi ostvarivanje ovakvog booking-a, ali ni produkcija samog događaja. Zvuk je bio na nivou, organizacija ulaza također (nije bilo spiskova od tri metra). Na rasvjeti je mogao da se dobije onaj utisak više, ali prevelika ulaganja često ne mogu da se isplate. I iako smo već pisali o Gradu, ne mogu da se otrgnem utisku da je ovo mjesto koje će u Beograd vratiti suvremenu muziku.

Konačno, ljudi koji su se okupili od starta su kapirali muziku i odlično reagirali na nju. A, bili su svi. Raveri, DJ-evi, dizajneri, glumci, redatelji, komani, borderi, neki stari, neki novi, neki zaboravljeni, bili su i oni uvijek prisutni i dosadni. Bio je i Johnny naravno :)! And last but not the least, veliki aplauz za Ewox-a i Tijanu T za sjajne intro setove. I da, gospodin Sascha Funke ima moju večnu zahvalnost za "End of it all" od Tejade. A, ni onaj LCD SoundSystem na kraju nije bio loš 🙂

Review by Andrijana Tomka

pvd desk
pvd mobi