Skip to main content
  • 12.09.2019.

Sea Dance iz perspektive jednog partijanera

Naša reporterka iskreno nam je prenijela svoje  dojmove

Piše: 

Sea Dance festival u Crnoj Gori, ove se godine održao od 30. kolovoza do 01. rujna na te nas nije razočarao ni u svome šestom izdanju. Naša reporterka dane je provodila na "No Sleep" stage-u.

 

boogaloo nye

 

Prije nego je započeo No Sleep program, brojni partijaneri su uživali i opuštali se na prekrasnoj plaži Buljarica pored Budve gdje se i dovijao festivalski program.

Naš DJ i producent Kraundler je otvorio No Sleep stage uz laganiji, ali melodičan i plesan techno zvuk. Mnogi su odmah potrčali da budu u blizini pozornice i u roku petnaestak minuta bilo je nekoliko stotina ljudi. Oduševljeni plesači ispitivali su tko je i odakle Kraundler, a ja ponosno doviknuh “iz Hrvatske!”. 

Nakon odličnog seta našeg Koprivničanca, program su nastavili brojni regionalni DJ-i uz tech-house, deep house i progressive zvuk, među kojima je bio i naš Haris sa kolegom Mili Sefićem. Dečki su nam donijeli dašak Chicago housea u kombinaciji DJ seta uz popratne melodije na Moog sintisajzeru čime prenose pozitivnu vibru rasplesanoj publici.

U ponoć je na glavnome stageu započeo Gaiser. Svojim vrhunskim minimal techno setom vratio me u 2009. kada su se iz mojeg prvog automobila (u kojem je bio sound vrijedniji  od svega ostalog) čule njegove trake poput ‘Some slip’, ‘Ooloolo’ itd.   Uz odlične popratne vizualizacije bio je to kvalitetan multimedijalni doživljaj.

Nakon Gaisiera u techno zvuku nastavlja legendarni Richie Hawtin (Plastikman). Njegova kombinacija radoznalosti i samopouzdanja glavni je razlog odlične povezanosti sa publikom. Svojim karakterističnim nastupom očekivano oduševljava sve prisutne.

Vrhunac večeri donosi veteran techno industrije, Sven Vath. Brojni posjetitelji su čekali upravo njega i njegov dinamičan i energičan set, toploga vinyl zvuka. To je čovjek koji godišnje ima ogroman broj svirci, velikih ili manjih, ali uvijek ćete se osjećati pozvano i ugodno.

 

Izlazak sunca dočekujemo na No Sleep stageu uz Nizozemca Eelke Kleijna i prekrasne prizore plaže Buljarica koje smo mogli vidjeti tek nakon svitanja. Oduševljeni i ispunjeni brojnim doživljajima završio je prvi dan Sea Dancea.

Drugog dana festivala pozornost na No Sleep privlači Pero Fullhouse aka Skeptik i svojim prepoznatljivim hipnotičko-funky zvukom zahuktava atmosferu. Iako voli duge setove od 5-6 sati gdje može proći kroz sve što voli, za ovu priliku uspio je sažeti u 2 sata najdraže techno skladbe i začinio set pokojim klasikom.

Zatim dolazi uvijek dobro raspoloženi Marko Nastić, koji unatoč dugom i problematičnom putovanju daje sve od sebe sa osmjehom na licu. Ovoga puta odlučuje se na nešto tvrđi i brži set no inače, što vidno utječe na zadovoljne plesače.

Za kraj drugog dana DJ pult preuzima dama iz Hamburga, Helena Hauff. Pomnim odabirom vinyla uspijeva držati dobar ritam i raspoloženje plesača do samog kraja te dobiva zasluženi pljesak publike.

Posljednji dan festivala opet najviše vremena provodim na No Sleep pozornici. Prvi kojem posvećujem pažnju je njemački DJ i producent Recondite najpoznatiji po live nastupima. Njegov set bio je ambijentalnog, deep house zvuka, savršen za uvod u posljednju noć.


 Crnogorski DJ Proximus publiku zabavlja u techno ritmu, a besani stage zatvara sada već globalna zvijezda Tijana T.

Njezin set bio je jedan od onih kad se moliš svemu u što ne vjeruješ da potraje duže od predviđenog. Ključni dio srpske glazbene scene Tijana Todorović je svojim acid-dominantnim techno stilom napravila zabavu za pamćenje. Set je privela kraju bezvremenskim klasikom Underworlda ‘Born slippy’, koji se savršeno uklopio u trenutak kada je sunce davalo svoj slavan pozdrav planini, a valovi nam  budili osjećaj slobode.


Sea Dance Festival je definitivno ‘must go place’ nadolazećih godina, gdje grupa mladih ljudi čini veliku obitelj obavljajući odličan organizacijski posao.
 

 

 
 
 
 


 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano