“Theatre Electrified”- susret sa neobičnim, mjesto gdje su se spojile muzika, umjetnost i tehnologija
U suradnji s Francuskom Ambasadom, Francuskim Kulturnim Institutom, Blanc 1664, Olimpijskim Muzejom i Hotelom Novotel, Klabika je realizirala zahtjevni event.
Prije desetak dana, u 20 i 45 “Posljednji Tasmanijski Vuk” je tiho ušao na tehnički ulaz Narodnog Pozorišta u Sarajevu. U popunjenom kazalištu sa neizvjesnošću, čekao se izlazak na scenu William Rezéa, njegovog pijaniste i dugoročnog prijatelja Bravina Karunanithyja. Majstor svjetla i dizajner vizuelnog iskustva Favreau Jean-Antoine nije se vidio tokom nastupa, ali o njegovom potpisu iz te noći dugo će se prepričavati. Pet minuta iza 21 sata, izlaskom na stage, Thylacinea, uronili smo u noć u kojoj je jedino pravilo bilo očekivati nesvakidašnje.
Po prvi put na Balkanu, zrak je vibrirao u ritmu francuskog elektronskog-jazz maestra, Thylacinea, pretvarajući noć u simfoniju bezgraničnog istraživanja i sirove, hipnotičke energije. Posebno iskustvo je predstavljala i raznovrsnost publike, od mladih ravera do iskusnih diplomata, svi su bili znatiželjni. Samo dvanaest sati ranije tim Klabike je ušao u objekt i pripremio stage za ono što slijedi. Njih 11 je predano stvaralo iskustvo koje su 352 posjetitelja ponijela sa sobom nakon ove nezaboravne noći.
“Theatre Electrified” nije bio samo događaj. To je manifest hrabrog i novog, noć u kojoj su se Thylacineovi odvažni ritmovi spojili sa pionirskim etosom KLABIKE, stvarajući odiseju zvuka, svjetlosti i sirovih emocija. Definitivno, iskustvo koje je razbilo uobičajeno, noć u kojoj su granice između umjetnika i publike, između muzike i električne energije zamagljene.
Thylacine je svojom karizmom odveo nastup u nepoznato, pozivajući publiku da se prepusti privlačnosti nekonvencionalnog te da posljednjih 10 minuta provede na nogama. Ovaj događaj obećavao je kemiju digitalnog i analognog, ali smo dobili proslavu koja nadilazi žanrove i očekivanja.