Više od 50.000 posjetitelja na prvoj večeri Ultra Europe
Više od 50.000 ljubitelja elektronske glazbe iz Kanade, Brazila, Japana, Italije, Norveške, Izraela, Hrvatske i mnogih drugih zemalja uživalo je sinoć na spektakularnoj prvoj večeri Ultra Europe festivala koji se ovaj vikend održava na splitskom Poljudu.
Za odličnu atmosferu pobrinulo se čak 30-ak odličnih DJ-a među kojima Hardwell, Above&Beyond, Nicky Romero, Fedde Le Grand, Showtek.
Službeno pivo ovog najpoznatijeg svjetskog festivala elektronske glazbe, koji se drugu godinu za redom održava u Splitu, je Heineken, vodeće premium pivo na svijetu i glavni brend kompanije HEINEKEN. Heineken je dostupan u gotovo svakoj zemlji svijeta. S obzirom na predanost tome da iznenadi svoje potrošače i osigura im uzbuđenje bilo gdje na svijetu, Heineken je kao sponzor i službeno pivo odličan partner Ultra Europe.
Heineken već tradicionalno podržava vrhunske festivale elektronske glazbe u Hrvatskoj, a ta dobra praksa nastavila se i ove godine. Svojim odraslim potrošačima Heineken osigurava sjajna iskustva i brojne prigode za uživanje, ali ih poziva i da uživaju u Heinekenu odgovorno.
Spektakularan festival Ultra Europe nastavlja se večeras i u nedjelju navečer na splitskom Poljudu, nakon čega se u utorak seli na Hvar. Tijekom četiri festivalska dana posjetitelje očekuje više od 86 sati glazbe, na pet najsuvremenijih pozornica, od kojih je najimpresivnija ona glavna na Poljudu, koja je produkcijski vrlo slična pozornici Megastructure s Ultra Music Festivala u Miamiju.