Skip to main content
  • 8.09.2021.

Zajedno smo jači, poruka je prve Croatia Music Beach konferencije

Prva Croatia Beach Music konferencija održala se 2. i 3. rujna 2021. godine na lokacijama u gradu Novalji i plaži Zrće na otoku Pagu.

Piše: 


Upravo kao što su organizatori naglasili u najavama same konferencije, cilj im je bio okupiti opinion leadere industrije koji će na jednom jestu imati prilike raspravljati o budućnosti industrije kako bi se što prije izvukli iz krize uzrokovane COVID-19 pandemijom.

Program prvog dana se odvijao u sklopu Olea hotela te je svečanim otvaranjem ali i temama bio nešto ozbiljnijeg karaktera jer međuostalim osim govornika industrije, privukao lokalne političare i predstavnike mainstream medija.

boogaloo nye

Kao što se moglo i očekivati, najviše interesa je privukao panel naziva “Kako je COVID-19 zaustavio naše poslovanje i što smo učinili?” u sklopu kojeg su svoje mišljenje imali prilike podijeliti: Martin Vega (Amnesia Ibiza, CEO), Martin Reitstätter (Event & Touristik Group, AGZ, BGZ, Managing Director), Dalibor Oliver Zjačić (Sonus Festival, We Love Sound, Founder & Co-Owner), Luka Vukelić (Vukelic Law Office), Marija Bubaš (Croatian Institute For Public Health) i nezaobilazni Ivan Dabo (Mayor of the City of Novalja).

Zaključak panela je da se događaji mogu održavati unatoč pandemiji ali je važna organizacija, a najbolji dokaz za isto je situacija na Zrću u sklopu koje su organizirane višestruke provjere pa se tako posjetiteljima COVID-19 putovnica provjerava na ulasku u samu plažu, ali i prilikom ulaska u svaki od klubova. Zahvaljujući tim mjerama, COVID-19 izbjegao je našu najpoznatiju party destinaciju, koja i u ovim pandemijskim vremenima održava svoj rad za razliku recimo od Ibize koja je i ovo ljeto bila zatvorena, bar što se hit party lokacija tiče.

Prvog dana konferencije najviše nas je zanimao panel “Utjecaj pandemije na cijene i partnerstva” na kojem su sudjelovali: Neil Evans (Music Director, Amnesia Ibiza), Nick Yates (Worldwide Booker & Event Manager, Kaluki, Paradise), Martina Pogačić (Show Production d.o.o., Director & Production Manager), Drago Vukelić (BSH Events, BSH Island Festival, Zadar Sunset Festival, Founder), a otkrili smo da je COVID-19 pandemija poremetila planove industrije diljem svijeta zbog čega su se odnosi među partnerima itekako promjenili, a jedan od vidljivih rezultata tih promjena jest i gostovanje Amnesia brenda u Hrvatskoj i to u obliku Amnesia 7-day Ibiza Takeover Croatia koji je održao na plaži Zrće u razdoblju od 30. kolovoza do 5. rujna 2021. godine. Festival je ovo koji je otvorio direktnu komunikaciju između jednog od najlegendarnijih Ibiza brandova u Hrvatsku što je dokaz u kojem smjeru bi se mogla razvijati suradnja dvije meke elektroničke glazbe.

Posljednji panel prvog dana festivala, uključivao je glazbenike Tom Bug (DJ, Producer), David Blackgrove (Paradigm Agency), Jamie Roy (DJ/Producer), Paul Allen (Weird And Wonderful, Artist: Maya Jane Coles), Marco Faraone (DJ), Andrew Meller (DJ/Producer); Moderator: Marcel de Privitellio (Liminal / UFO beats, Owner, Project Manager, A & R Manager, Label Manager) koji su raspravljali o temi „Umjetnici o pandemiji COVID-19“ prilikom čega smo mogli iz prve ruke saznati kako su se glazbenici, centar same industrije, suočili s pandemijom koja im je bar na trenutak u potpunosti zaustavila djelovanje i mnogima ugrozila egzistenciju, a najviše interesa je izazvala priča o ilegalnim partijima koji su se događali diljem svijeta i podsjetili su na same početke rave kulture kada su partiji, u kojima danas imamo priliku neograničeno uživati bili ilegalni.

Zaključak prvog dana je bio:Najgore je prošlo, a ono što nas nije ubilo, samo nas je učinilo snažnijima.

Drugi dan konferencije održavao se na lokaciji Noa Beach Cluba koji se nalazi svega nekoliko metara od mora i upravo je ta lokacija idealna za konferenciju koja ponosno nosi naziv Croatia Beach Music Conference.

Prvi panel drugog dana je nosio naziv “Festivali kao kreatori odredišta”, a u ulozi govornika su sudjelovali: Joe Bašić (MPG Marketing Agency), Dalibor Oliver Zjačić (Sonus Festival, We Love Sound, Founder & Co-Owner), Martin Reitstätter (Event & Touristik Group, Agz, Bgz, Managing Director), Javi Crecente (Promotor And Booking, Medusa Festival), Archip Simmelink (Greenworld, Arona Summer, CEO); Tomo Ricov (Pepermint Agency, CEO). Slušajući panel, imali smo prilike čuti mngo zanimljih detalja pa smo tako od Dalibora saznali da je Sonus festival kroz svoje promotivne aktivnosti u dosadašnjem dijelovanju, dosegao više od 400 milijuna ljudi diljem svijeta, dok je Joe Bašić naveo podatak o sudjelovanju industrije event zabave u hrvatskom BDP-u s više od 2% što je jednako iznosu od preko milijardu dolara.

Panel “Digitalizacija industrije” je drugi panel koji smo imali prilike poslušati i mnogo toga naučiti. Na panelu su sudjelovali Tom Pasanec (Mixmag Adria, Managing Director), Alex Jukes (Jukebox PR, Director), Berislav Marszalek (Entrio.Hr, CEO), Nikola Jokić (CTO, Circus Maximus Festival), Bobo Delić (Technology & Digital Expert), Max Mucko (Black Dragon) i Martin Reitstätter (Event & Touristik Group, AGZ, BGZ, Managing Director), a kao što smo i očekivali, najviše je pozornosti izazvao fenomen zvan NFT. Radi se o skračenici pojma Non-fungable Token koji je u proteklim mjesecima izazvao revoluciju u digitalnom svijetu, a u sklopu panela je bilo zanimljivo čuti koje benefite ova tehnologija može donijeti glazbenoj industriji. Zaključak je da NFT nije samo hype već tehnologija budućnosti o kojoj ćemo tek pričati.

Posljednji panel festivala “Post pandemijski boom u industriji događaja i glazbe” u kojem su sudjelovali Tomo Ricov (Pepermint Agency, CEO), Nick Yates (Worldwide Booker & Event Manager, Kaluki, Paradise), Neil Evans (Music Director, Amnesia Ibiza), Drago Vukelić (BSH Events, BSH Island Festival, Zadar Sunset Festival, Founder), i Ivan Jokić (Noa Group, Co-founder & CEO), a zaključak je da Hrvatsku čeka svijetla budućnost, bar kada pričamo o glazbenoj industriji zabave, a kakav će rezultat na kraju biti, ovisi o nama samima, svakim članom drage nam scene.

Najponavljanija riječ prve Croatia Beach Music konferencije je „jedinstvo“ i upravo bi taj pojam uzeli kao lajt motiv i zaključak koji nam se nametnuo nakon što smo proveli tri prekrasna dana na Zrću, a zgoda koja se dogodila prve večeri konferencije na najbolji način objašnjava o kojem jedinstvu se radi. Naime program prvog dana je završio, a noćni party program još nije počeo pa smo se okupili u jednoj od villa Noa glamping resorta . I dok smo opušteno pričali u iščekivanju izlaska, odjednom je u susjednoj villi, u kojoj je bio privatni party, krenula svirati pjesma domaće izdavačke kuće Dobar House na što smo svi veselo ustali i pridružili se susjednom partiju. Naravno da su ekipa susjednog partija bili strani državljani i da nas je spojila strast prema glazbi, te da je i u tom primjeru zajedništvo došlo u prvi plan.

Vidimo se na Croatia Beach Music Conference 2022.

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano