Skip to main content
  • 12.11.2018.

17. studeni postaje dom svega onog dobrog i house od ponoći do zore

Tko se boji vuka još odavno je riješeno u dječjim pjesmama, no one za odrasle elektroničkog uvjerenja jednako prkose strahu od maglovitih ulica metropole uz  – Dobar House.

Piše: 


Sasvim je logično složiti se da je sve bolje uz house, no kamoli sreće ako je dobar. Pa u ove svrhe klub Klub. u subotu 17. studenog postaje dom svega onog dobrog i house od ponoći do zore. A za sumrak briga i ekshibicijske egzorcizme nepotrebnog na lineup sjedaju zakonski skrbnik Dobrog housea Tom Bug, Damir Pushkar pod najnovijim aliasom Deftone i Yvann za warmup kormilom.

EVENT: Dobar House November

Od Tomislava Brusača na svjetlu do Tom Buga pod strobom i u polumraku studija prošlo je 17 godina aktivnog rada na sceni. Svašta se dogodi u 17 godina kada polovicu svoga ukupnog vremena na planetu posvetiš glazbi. Pa od prekapanja po CD-ima za najsrednjškolski party treba puno truda, rada i ljubavi da bi postao jedan od najtraženijih domaćih house DJ-a, a kao posebno značajnu stepenicu navodi pobjedu na Traxsource.com DJ mix natječaju 2006. koja po prvi puta otvoreno povlači javno uho prema momku pod Sljemenom.

Ovaj nagrađivani glazbenik zasvirao je u legendarnim domaćim i regionalnim klubovima, a produkcije su našle dom na label mašinerijama poput on Blacksoul Musica, Flashmoba, Simma Red, All About House, dok je ponos i zjenica mu oka dakako centralna uloga u klupskoj noći i labelu Dobar House, kao i izgradnja House Fusion noći u desetljeću dugoj tradiciji plesa. No, kada stane za pult vjeruje u žanrovske margine više kao sugestije no rigidne strukture i zatakneš li se ispod pulta nerijetko ćeš ga naći da luta i istražuje neki drugi zvučni pejzaž.

2015. otvara sasvim nova vrata pobjedom na hrvatskom izdanku burn Residencyja i putevi vuku na Ibizu pod pasku gospodina Coxa za globalno natjecanje najboljih vještina, a iste godine D3ep Radio Network na svoj val prima decibele HouseFusion radio showa kao dio redovnog rasporeda. Uspjesi su se nastavili i 2017. Tom Bug postaje ponosni vlasnik Ambasadora za najboljeg domaćeg house DJ-a. Pa eto tko bolji da pod krovom kuće dobrog housea u Klub.-u okupi house krdo?

Gospodina Pushkara već znaš kao iskusnog člana domaćeg elektroničkog krda no ovoga puta stiže pod zastavama nove osobne estetike osvježenih i revidiranih zvukova kao Deftone. Pa tamo gdje se tech house i deep house ljube u mraku vlasnik After Hour etikete plete svoj loop. Izdanja su zaživjela s labela kao što su Nervous, Blufin, Sole Channel, Bush, Kontor, Tiger, Blockhead, Bonzai, ali i s regionalnih etiketa poput Sangria, Marba i Blacksoul Music. No to nije sve! Nema noževa za odreske, do ssda bi već trebao imati svoje, već najava novog Damirovog izdanja koja ispada s Dobar House labela taman dan prije noći 17. studenoga.

No optimalne temperature posljedice su kalibriranja pa Yvann stiže s velikim kalibrom selekcije za warmup tetiva. Na osobnoj piše Ivica Lipovščak, a kao mjesto rođenja Duga Resa. Za pult staje 2007. a 2011. postaje glazbeni urednik 'House Warm Up' radijske emisije, da bi 2013. započeo s organizacijom programa 'Moving & Grooving' i iste godine, kao pobjednik Astralis DJ natjecanja, po prvi puta nastupa na legendarnom Astralisu u Kino Klubu Jadran Film u Zagrebu. Tu je i friškija pobjeda na  pobjeda na Flyaway Festival & Mixmag Adria natjecanju, a pitaš li ptice po granama posebice one u blizini Yvannove kuće, reći će to da se sve više posvećuje produkciji te uskoro možemo očekivati i prva originalna izdanja sjajnog house majstora.
{youtube}qxg7h2CQeQ4{/youtube}

Pa dobro nam došao 17., uzmi sve lijepo što it život nudi posipaj to s nešto dobrog housea i vjeruj u altruizam, ljubav, ples i da se dobro dobrim vraća. Vidimo se u Klub.-u. Podiji znaju sve!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano