Skip to main content
  • Astralis
  • 27.03.2012.

Astralis slavi 14 godina rada

U zagrebačkom klubu Boogaloo Astralis će proslaviti 14 godina postojanja. Osnivači Astralisa, Damir Ludvig i Goran „Go Cut“ Vlajić su uz vlastite nastupe najavili i posebne goste.

Naslovna foto

Astralis

Zagrepčane će 13. travnja zabavljati DJ Reaky iz Slovenije, Damir Pushkar, Mirko Malinić, i DJ Gilbert Martini iz Njemačke. Cijena ulaznice je 50kn do ponoći, 70kn nakon.

boogaloo nye

Martini dolazi iz Münchenu, a nastupa u svim značajnijim njemačkim klubovima u kao što su Ohrakel, Waagenbau, Ideal Club, Kesselhaus, Bar25, a objavljuje za izdavačke kuće kao što su Great Stuff, Platform B, Kling Klong i Kraftmusic.

{soundcloud}https://soundcloud.com/gilbert-martini/gilbert-martini-studiomix{/soundcloud}

Svojim šarmom, razigranim setovima i komunikacijom s publikom osvojio je srca europske publike, a upravo se priprema za svoje prvo gostovanje u Hrvatskoj. Uz potporu Veleposlanstva Savezne Republike Njemačke u Zagrebu, Gilbert će dan nakon nastupa održati i predavanje na DJ Akademiji. U nastavku možete pročitati mali razgovor koji je Astralis ekipa odradila s Gilbetom.

Gilbert Martini

Što je utjecalo na tebe da se počneš baviti elektronskom glazbom?
1996. bio sam na Mayday festivalu u Dortmundu. Zaista nisam mogao vjerovati što sam tamo doživio u audiovizualnom smislu. Bio sam jednostavno oduševljen tom vožnjom koju ti plesni ritmovi mogu pružiti.

Westfalenhalle je bio opremljen vrhunskim razglasom i laserima, a glazba je bila toliko moćna da me je jednostavno natjerala da se pridružim sceni. Kad sam počeo sa DJ nastupima i produkcijom na mene je najviše počeo utjecati Tobias Lützenkirchen. Lutzenkrichen uvijek pokušava otkriti najnovije mogućnosti glazbenih programa. Divim se toj njegovoj osobini.

{soundcloud}https://soundcloud.com/gilbert-martini/gilbert-martini-studiomix-1{/soundcloud}

Što je po tebi poruka elektronske glazbe?
Poruka elektronske plesne glazbe je vrlo jasna; uvijek naprijed, nikad nazad!

Što je tebi bitno tijekom DJ seta?
Uvijek pokušavam odvesti slušatelje na neku vrstu putovanja. Puštati elektronsku glazbu ne znači nužno dva sata nabijati bez prestanka. Smatram da je važno da publika zapamti tvoj set. Zato je važno imati uspone i padove atmosfere kako bi ljudi mogli osjetiti tvoju glazbu.

{soundcloud}https://soundcloud.com/gilbert-martini/gilbert-martini-studiomix-march-2012{/soundcloud}

Što se trenutno događa na njemačkoj sceni?
Nekoliko godina su se stvari događale isključivo na berlinskoj sceni, ali napokon su stvari ponovno zaživjele u cijeloj Njemačkoj. Scena cvijeta. Berlin i dalje ima najveću klubsku scenu u Njemačkoj. Tamo glazba svira 24 sata na dan, sedam dana tjedno, 365 dana godišnje. Utjecaji glazbe su neiscrpni i više nego intenzivni.

U Münchenu je potpuno drugačije. Klubska scena je koncentrirana na dane od četvrtka do nedjelje. Utjecaji su daleko blaži tako da se možeš koncentrirati na svoju vlastitu stvar. Münchenje upravo zbog toga pravi grad za mene, a i njegova scena je izvrsna. Osim toga, dosta vremena provodim u prirodi šećući mog psa. Münchenje predivan grad sa velikim brojem parkova.

Tko su tvoji omiljeni njemački DJ-i?
Jedan od mojih omiljenih DJ-a je Felix Kröcher i to zbog entuzijazma i nevjerojatne moći koju imaju njegovi setovi. Njegove vještine komunikacije s publikom su jedinstvene. Ima još puno drugih koji također rasturaju, ali on mi je na prvom mjestu kad su nova imena u pitanju. Što se starih imena tiče Westbam mi je i dalje favorit.

Što je toliko posebno u Njemačkoj da ona neprestano lansira vrhunsku elektronsku glazbu?
Odgovor je u utjecajima od Kraftwerka do Sven Vatha. 

Slušaš li uopće glazbu koja nije elektronska?
Glazbu koja nije elektronska slušam samo u kuhinji, jer volim „slow-food“.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano