Skip to main content
  • 21.02.2017.

Groovy ritam i musavi bas za Lazarete!

Jedan Ludovik I. Anžuvinac sasvim je neplesna povijesna crtica ove priče, ali ujedno i tip koji je nabacio Višegradski mir i omogućio Dubrovniku priznavanje svih atributa samostalne državnosti. A 'de ti je pečat?… Ne treba ti, Ludovik je rekao da je ok.

Usred previranja i internacionalnih čupkanja za teritorije u središtu, u miru i ponosno, stoji grad koji će pomorskom trgovinom moći natjecati sa svjetskim najboljima. Brodovi su zaspali u lukama i na dnu mora, no Dubrovnik i u 21. stoljeću ima legitimnu domenu za natjecanja s globalnima, ali ovoga puta ne na pučini već 300 metara od zidina gdje stoji kameno zdanje Lazareta. Nekadašnja karantena za svjetske putnike koja je štitila ponosne gospe i gospare, u kojoj si proveo mjesec dana prije no što si nogom smio stupiti podno zidina, danas je svoju ekskluzivnu misiju separacije mutirala u onu spajanja glazbom mašina.
 
Subota, 25. veljače, tako pod metaforičkim crnim jedrima najcrnje katran crne BitchBlacka dovodi Mark Reevea, tipa koji bere lovor za čelo na bombama poput Drumcodea i Cocoona. Pult društvo mu prave Nicolas Koll, Maroje i Samvax.

 
Vratiš li se s noge na nogu vremeplovno na početak 90-ih u Veliku Britaniju zateći ćeš dvanaestogodišnjeg Marka Reevea kako s velikim dječačkim očima pada na prve zvuke breakova, beatova i basa i afiniteti se okreću prema tvrđem zvuku londonskog funky housea. Premotaj četiri godine unaprijed i sa 16 ga već nalaziš kako redovno svira po klubovima. Sredina 90-ih donijela je i preseljenje obitelji u Njemačku, u retrospektivi sasvim sjajna sudbinska linija za mladog glazbenika koji se susreće sa zvukovima Frankfurta i dolazi u kontakt s radovima Svena Vatha, nesluteći da će postati dio Cocoona. Prve ljubavi je teško zaboraviti, ali samo neki izbjegnu njihovo pervertiranje kroz patinu godina tako da toliko ljeta kasnije srce još uvijek zakuca jače na groovy ritmove i musavi prljavi bas.

 
 
Spremi se, spakiraj se, cukni svoje za rukav i saberi sve koje znaš da orgijaju u mračini i basu onako kako valja. Počinjemo oko 22, kući nas tjera zora, upala mišića ili poderani džonovi – što god dođe prije.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano