Skip to main content
  • 24.01.2017.

Less Is More – Juri Paik i novi party koncept u Zadru!

U maniri megalomanijske mašinerije kapitalizma žrvnjevi ekonomije i logike postojanja neminovno kao ptići u gnijezdu (kukavičjem ili ne u to ne ulazimo) gladno urlaju "Više,više, više!".

 
Dane, sate, suze krv i znoj bacaš u podmazivanje kotačića stroja ne bi li se on nastavio okretati u svojoj pohlepi za svime što je iskoristivo, naplativo i na prodaju, dok si ti od kandže grabiš taman dovoljno da nikada ne odeš od nje… no neke stvari ipak nisu zarobljene i zakačunate unutar bulimične potrebe konzumacije svega na maksimalno odvrnutim ventilima jer su osjetila desenzitizirani navalom novoga sa svih strana. Iako je zadarski koncept također u naslovu karakteriziran epitetima novoga, ovo novo je regresija na jedno mirnije vrijeme, na jedan čišći zvuk, na (manje ili više podnošljivu ili nepodnošljivu) lakoću postojanja. Manje jest više u mnogo više slučajeva no što bi za shopping odgojen i kulturalno uvjetovan ti i mogao i zamisliti, pa je tako slučaj i s glazbom. Pod Less Is More zastavama u Q bar se 28. siječnja smješta debelo poštovani gospodin koji sa Sit Down Recordingsa kreće u niskom startu, polako sigurno i promišljeno, Juri Paik.

 
Uz vinyl i digitalni label nastao u trijadnoj suradnji s kolegama mu Tomom R-om i Hervisom, iza aliasa skriveni Jurica Vuljan zaplakao je u doba Hladnoga Rata. No hladnoća i rat sabijeni u ovo tijelo mijenjaju osobne kompase na toplinu. Klinac brodograditelja, umjesto na pučinu 90-ih je usmjerio pogled na makadamsku stranputicu DJ-inga i produkcije, gdje je elektronika spontano uhvatila rep punk/new wave djetinjstva proplesanoga negdje na  šarenom flooru splitskog kluba "Up & Down" krajem 90-ih godina prošlog tisućljeća. Bandovi i garaže postali su prošlost jer se ljubav sparkirala za gramofon i miksetu.
 
Prva nit koja lovi uho je techno i uz podršku tadašnjeg suradnika, kolege i prijatelja Inafa nastaje i prva produkcija za londonski Missile Records. S okusom zadovoljstva produkcije nastavlja i dalje, a postaje i karika unutar koda Decoded Recordsa, dok simultano na hiperprodukciju samo odmahuje rukom i rola okom posvećujući se njenom suprotnom polu tihih istraživanja i eksperimenta i lutanjima u potrazi za nemoguće modernim basom.

 
Od samih početaka zvuk Jurijevih setova razgranao se od Inteca, Terminal M-a i Primate-a do raznolikih kapilara techna i housea, a od ulaska u digitalno doba priznaje da najviše cijeni njemačku scenu, kako zbog kirurške produkcije tako zbog vrhunskih vizualnih identiteta pod jakim utjecajem Berlina, a u setovima gura organsku notu u naoko neemotivnu hipnotiku modernog zvuka.
 
Gospodinu Juriju podršku pružaju još dva domaće uzgojena momka, Butters i Toni Kostijal, a ti nam od 11.30 do 1 ujutro upadaš az 30 novaca, nakon čega ubacuješ još deset jer moderno kasniš na početak priče. Dobro nam došli u novi minimalizam lakoće na zadarskim pločnicima. Pleši dok ti tijelo dozvoljava uzmi manje, daj više – rezultat će te začuditi!
 
sven desk
kruder
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
kruder
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu