Skip to main content
  • 22.01.2018.

Petar Dundov tamo dolje ispod!

S prljavih misli sada dragi naš sklizni na kartografiju, geografske putanje, izohipse, izobare, dužine i širine jer onaj naslovni "tamo dolje ispod" nosi referencu na australski kontinent.

Piše: 

Mjesto gdje je sve izvrnuto, uvrnuto i zasipano uskipjelom toplinom pločnika, gdje bush znači nešto sasvim drugo i gdje ti ne gledaš klokana u oko već on tebe, prihvaća ovoga siječnja u globalno-toplotni plesni val još jednog podizača žive iz zvučnika, na domaćim ulicama uzgojenog Petra. Svakako nepterificirana pred navalom ritma Australija pleše pred stijenom domaće elektronike, diplomatom beata rođenog ranih 70-ih na ulicama tvoga glavnoga grada koji glazbeno zove svojim od 1993. Od trena kada je s bratom Šimunom kroz ludički projekt Brother's Yard u dvorištu svega onog bratskog dekonstruirao techno kao jezičnu sintaksu, nanovo ga izvrćući kao dijalog s plesačem, Petar gradi uporište sebe u nekonvencionalnom pogledu na elektroniku.

Prvo izdanje pokupio je "Formaldehyde Records", a kroz četvrt stoljeća na sceni uslijedila su i ona za "Absense" i "PV" (Pascal F.E.O.S.)", "Federation Of Drums", "Delirium Red", Millsov label "Tomorrow" za koji nastaje i mini LP "Sculptures", belgijski "Music Man" u desetogodišnjoj ljubavnoj priči, "Danza Electronica", "Bedrock Records" i prošlogodišnji "Falling In" EP za nizozemsko uho Loveland Recordingsa, a diskografija nabujala s preko pedeset izdanja i pet punopravnih albuma ugodno puca po šavu obilnosti. Paralelno su ga ponosno primale i festivalske bine evenata poput “I Love Techno”, “EXIT”, “Awakenings and Wire”, te je predsjedao i pultevima klubova kao što su “Berghain”, “Matter” (RIP), “Womb”, “Air”, “Fuse", "Space”, “Tresor"

U skorijoj povijesti entuzijazmi su i dalje gorivog napretka, paleći raketnim potiskom u audiosferu restrukturiranja percepcija novom spoznajom za kraj 2017. remix trake Christiana Hornbostela "Retroperceptions", dok je ujedno i pobjednički nosioc s vrha dvije Ambasadorove kategorije – onih za naj Live Act i najbolji Vinyl godine.

No s kišnih, u vezi godišnjih doba neodlučnih, ulica svoga grada, aerodromi zovu kao portal u vječno australsko ljeto u tri lančana izdanja 25.,26. i 27. siječnja. Prvoga dana tako od desetke uvečer do prvih znakova zore u 6 ujutro pleše Melbourne pod zastavama karnevalskog ludila Circolocoa gdje se Petar pojavljuje uz Dubfirea, Nicole Moudaber, Appoloniu, Art Department, Henryja Saiza i Clive Henryja. Petak, 26. siječnja, od 9 uvečer do 5 ujutro u Metro Cityju, Petar se pridružuje estetikama Dubfirea, Nicole Moudaber, Art Departmenta, Clive Henryja i lokalnim Perth probijačima uvriježenog beata, da bi 27. subotnja večer u Sydneyu označila finale sudjelovanjem na eklektično električnom rajskom vrtu Electric Gardens Festivala u Centennial Parku u trećem izdanju ravea na travi kroz četiri golema floora –  Main stage, Circoloco arena, The Rio Hangout i Southern Sounds Arena. Petra u ovom finalu loviš na putu za Rio u prepoznatljivom live izdanju u kojem gubiš prostorno vremenske koordinate. Pa oko svrneš niže, istražiš detalje i maštaš o sebi samome ovdje kao onome u društvu "tamo dolje" dok tražiš svoje najdraže Petrovo izdanje kao soundtrack sanjarenja o strujom i beatom natopljenom aboriđinskom rodnom tlu. Enjoy!

25JAN – https://www.facebook.com/events/116225459083830/

26JAN – https://www.facebook.com/events/906373306182486/

27JAN – https://www.facebook.com/events/1838499063133383/

 

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
boogaloo nye
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem