Skip to main content
  • alt
  • 29.05.2015.

Sinergija u grotlu Tabooa

Iznenadnim, no donekle očekivanim, zatvaranjem kluba s Medveščaka svi klupski programi su iz Gjure 2 preseljeni na novu adresu, klub Taboo koji se nalazi u sklopu Importane Centra.

 
Nakon iznenadne premijere s rođendanskim Synergy-jem vesela suradnja se nastavila i prošle subote programom Honky Tonk, a u petak će ‘grotlo’ ugrijati dečki iz Ecstatic Sounda uz gostovanje Ivana Komlinovića.

alt

 
Postoje određena mjesta koja su zbog svega što se uz njih veže postala dio urbane legende. Ambiciozna rečenica je u ovome slučaju posve opravdana, jer ‘urbana legenda’ je najprikladniji termin kojim bi se mogao opisati klub Rotor, čije ime je zapravo poznato još samo najstarijoj generaciji zagrebačkih partijanera. 
 
Kroz maglovito sjećanje na sredinu devedesetih, preživjeli duhovi vremena pamte fenomenalne partyje, sulude aftere i neponovljiv ambijent mjesta koje je imalo sve atribute kluba doista svjetske klase. Kratak životni vijek Rotora (od otvaranja Importane centra ’95 do po nekim svjedocima ’96 ili ’97) zajedno s glasinama o razlozima njegovog iznenadnog zatvaranja, u koje zaista nema potrebe ulaziti jer su posve neprovjerene, sugeriraju kako je klub zatvoren jer je bio predobar za svoje vrijeme. Sve ovo stvara preduvjete za mitopoteski karakter koji danas baštini klub smješten u vertikalnome oknu oko kojega se omata kolni ulaz garaže najstarijeg zagrebačkog shopping centra. 
 
Klub donedavno poznat kao Dramatic, a danas kao Taboo tako je imao čast smjestiti se u ono što se bez imalo pretjerivanja može nazvati najboljom lokacijom u gradu, te je spletom nesretno/sretnih okolnosti napokon dobio i program kakav priliči legendi o Rotoru, dakle underground-elektronički.
boogaloo nye

alt

 
I tako je u ovoj underground maniri i duhu koji najbolje opisuje ime himne Loveparade-a 2001. ,’You can’t stop us’, samo dan nakon što je sanitarna inspekcija zapečatila Gjuru 2, ekipa iz Taboo-a spasila dan ustupivši svoj prostor za održavanje Synergy-ja, programa čije ime zaista najbolje opisuje cijelu situaciju. 
 
Večer je otvorila ‘zagorska veza’ s Theosom i Sthekersonom koji su zagrijali sinergiziranu publiku sačinjenu od G2 partyzana, veselih pohoditelja Tabooa i nasumičnih partijanera koji su se pojavili jer se proširio glas da se odvija vrhunska žurka. Večer je okrunio gost iz nizozemske Rydel čiji je set izmamio vriskove publike, da bi u šest ujutro za pult stao slavljenik Fabian Jakopetz koji je u rođendanskome duhu nastavio razvaljivati sve do podne. 
 
Prošlu subotu je Taboo ugostio Honky Tonk, tek drugo izdanje programa koji je premijeru imao zimus u Gjuri, a headliner večeri je bio Marjan Felver, legenda Stero studia. U petak se suradnja tako nastavlja uz gostovanje još jedne legende naše elektronske scene, kolege Ivana Komlinovića te residente Ecstatic Sounda-a Pillsmana i Sthekersona, pojačane Leonom B. koji će otvoriti program. Za više infa o eventu skok ovdje. A za sve one kojima je subota dezignirani dan za ples punom parom se sprema Abyss na kojemu će nastupiti DAV, Mataya i M.I.L.E.  Za vas sklonije video najavi hipertekst vas vodi gdje trebate biti.

alt

 
Ostaje naravno žaljenje za Gjurom 2, klubom koji je otvoren još osamdesetih te je kao takav bio posljednji ostatak zagrebačke klupske scene iz vremena novog vala, natapiranih frizura, darkera i mita o Crnoj ruži, te onih dana kada su tokom devedesetih gitare i bubnjeve počele zamjenjivati ritam mašine i miksete, dok se elektronska glazba na mala vrata uvlačila na mjesta kao što su Kulušić, Lapidarij te klub u podrumu Male scene. Nadamo se naravno kako Gjuro 2 ipak neće podijeliti sudbinu Kulušića i Lapa, te ostati zatvoren i zaboravljen prostor, no to je već tema za neki drugi članak.
 
 
PF PS Production
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano