Skip to main content
  • 5.07.2019.

Svojim hibrid setom Nastić i Milićević debitirat će na EXIT festivalu ove nedjelje

Najpoznatije srpske DJeve Marka Nastića i Dejana Milićevića ne treba posebno predstavljati, ali njihov dugoočekivani novi projekat TTP 2.0, kojeg će izvesti po prvi put i to pred Dance Arenom EXIT festivala, svakako da.

Piše: 

TTP (Teenage Techno Punks) su beogradski DJ dvojac, formiran od strane Marka Nastića i Dejana Milićevića davne 1996. godine. Vremenom je TTP rastao kao ideja i postao simbol nekadašnje beogradske underground scene, a dvojcu se priključio Miloš Pavlović, poznatiji kao Regen. U ovom sastavu, Teenage Techno Punks je postojao do 2002. godine.


 
Od te 2002. godine, članovi kolektiva fokusirali su se na vlastite glazbene karijere. Danas, oni su DJ-evi i producenti sa bogatim međunarodnim karijerama i iskustvom koje ih je dovelo do toga da naprave ovaj korak naprijed – jedinstveni hibrid set na kojeg se odlučila samo nekolicina izvođača u našoj regiji. Sati provedeni u studiju i veliki broj zahtjeva publike bili su dovoljan povod Marku i Dejanu da ožive TTP, reinkarnirajući ga u novu glazbenu formu koliko sa tehničke strane toliko i žanrovske.
 
TTP 2.0 je hibridni live set, jedinstven na regionalnoj elektroničkoj sceni. Zvuk ovog hibrid seta spoj je modernog i autentičnog techna, vješto formiran na temeljima različitih mglazbenih stilova Marka i Dejana. Kombinacija hardvera i softvera, kompleksnih i jedinstvenih zvučnih formacija, TTP 2.0 savršeno uklapa Markovu prepoznatljivu modularnu sintezu sa Dejanovim nepredvidim, Chicago utjecajem.
 
Ideja oko novog koncepta TTP-a je ekskluzivna serija evenata koja će svoju premijeru imati na svjetski poznatoj Dance Areni Exit festivala ove nedjelje, 7. srpnja s početkom u 00:30h.

boogaloo nye
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano