Skip to main content
  • 9.04.2008.

11.04. Valentino Kanzyani u riječkoj Stereo Dvorani

Udruga ONElove koja se uspješno predstavila prvim partijem sa Markom Nastićem, te oduševila mnogobrojnu publiku u prepunoj riječkoj Stereo Dvorani, s ponosom predstavlja i drugi party iz serijala poznat pod imenom „VibeNite“ koji promovira minimalnije zvukove elektronske glazbe. U već spomenutom prostoru imati ćete priliku 11. travnja 2008. uživati uz svjetski poznatog DJ-a i producenta […]

Piše: 

Udruga ONElove koja se uspješno predstavila prvim partijem sa Markom Nastićem, te oduševila mnogobrojnu publiku u prepunoj riječkoj Stereo Dvorani, s ponosom predstavlja i drugi party iz serijala poznat pod imenom „VibeNite“ koji promovira minimalnije zvukove elektronske glazbe. U već spomenutom prostoru imati ćete priliku 11. travnja 2008. uživati uz svjetski poznatog DJ-a i producenta iz Slovenije – Valentina Kanzyania kojeg ONElove dovodi u suradnji s Udrugom Nešto Novo. Valentinovi nastupi na najvećim festivalima elektronske glazbe, suradnja sa vrhunskim svjetskim DJ-ima, impresivna produkcija koja uključuje neke od najvećih himni plesnih podija, te dugogodišnje iskustvo zasigurno će vas privući, a njegove vještine sviranja na tri gramofona nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Uz Kanzyania će nastupiti njegov sunarodnjak i dobar prijatelj Matthew Hoag, također poznati slovenski DJ i producent i organizator vrlo dobro posjećenih "Jesus Loved You" večeri u K4.

Lokalnu podršku pružiti će im Wan, riječki DJ i producent iz BodyJack crewa, te dvojac Chromidome poznati kao Defo i Dion. Nakon dužeg vremena Rijeka ima čast ponovno ugostiti ovog, prije svega simatičnog i vedrog, te izuzetno talentiranog DJ-a, stoga nemojte propustiti ovaj događaj i plešite s nama od 23 do 06.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano