Skip to main content
  • 13.04.2009.

15.04. ZigZag @ Sirup

U osmišljavanju ><ZigZag>< večeri, temelj i glavna odrednica cijelog koncepta bila nam je bass glazba. Duboko, moćno, ali istovremeno plesno i inventivno. Našu ideju savršeno je realizirao Youngsta na prošlom partiju, koji cfsn, skoro pa jednoglasno, proglašava jednim od najboljih setova koje smo imali prilike čuti. No, kako znamo da mračni dubstep ne leži svima, mag kojeg smo pozvali za travanj zalazi u više žanrova, pa njegovu muziku puštaju Kode 9, Ricardo Villalobos, Radio Slave, Mary Anne Hobbs… Stoga, uživate li u minimal technu, dubstepu ili samo volite osjetiti žestinu basa u svim organima, pozivamo vas na cjelonoćno muvanje uz Shackletona u Sirupu, ovaj put netipično – U SRIJEDU.

Shackleton, osnivač Skull Disco labela, u svojim kompleksnim beatovima koristi specifične zvukove; vijugave afričke perkusije, hipnotične istočnoeuropske melodije, samplove ethno vokala i duboke bass linije s elementima four to the floor Basic Channel-style dub techna. Uz minimal techno producenta Ricarda Villalobosa koji je remiksirao njegovu Blood On My Hands, njegove stvari remiksirali su legendarni dub techno pionir Pole i T++ (Monolake). Shackleton je uzvratio remiksom Villalobosove Minimoonstar i Poleove Achterbahn, a radio je remiks i za Simian Mobile Disco. Gostovao je na mnogim velikim festivalima uključujući i Sonar 2008. Portal Resident Advisor proglasio je Shackletonovu Death Is Not Final za 3. top track of 2008, a njegov Skull Disco za 4. top label of 2008. Njegova izdanja više su puta proglašavana za ploče mjeseca u časopisima Mixmag i IDJ, a njegov mix službeno je proglašen za mix godine na Marry Anne Hobbs showu na BBC Radio 1.

SRIJEDA 15.04.09. @ Sirup, Zagreb
confusion pres. ><ZigZag>< w.
Shackleton – live set (Skull Disco, ~scape, Perlon / Berlin)
+ cfsn DJs funk guru & basta

Piše: 

{snippet 1}

sven desk
sven mob
Vezani članci
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu
sven mob
Ovaj dokumentarac gotovo 30 godina nakon originalne objave je ponovno ugledao svjetlo dana na YouTubeu