Skip to main content
  • 28.06.2011.

3D Disco na Exitu!

Kao i svake godine, Exit će tijekom četiri dana srpnja na 20 pozornica predstaviti više od 600 izvođača iz cijelog svijeta i ugostiti posjetitelje iz, po posljednjim informacijama, 46 država,  od Singapura i Tajlanda, preko Novog Zelanda i Južne Afrike pa sve do Gvatemale i Meksika.

Piše: 

Naslovna foto

3D Disco


Ono što ih čeka na festivalu je presjek svjetske mainstream i nezavisne scene kao i obilje subkulturnih glazbenih pravaca, ali i tradicionalno gostoprimstvo Novosađana, kao i more zabavnih sadržaja koje je festival spremio za sve svoje posjetitelje!

Na radost svih obožavatelja trodimenzionalnih efekata, u Srbiji po prvi put ravno iz Glastonburyja dolazi 3D Disco! Suba Stage Igloo powered by Tuborg predstavit će na ovim prostorima tulum kakav do sada niste doživjeli, dok će se u trodimenzionalnoj kupoli u skladu s glazbom izmjenjivati panoramski efekti koji će vam osigurati potpuno nesvakidašnji audio-vizualni doživljaj! Voljeli ste Silent Disco? E pa ovo je još zabavnije i luđe, uživajte u smjeni scena podvodnog svijeta i vatre vrućeg diskog kluba, dok zidovi kupola doslovce oživljavaju plešući s vama u srpanjskim noćima! Svaku večer specijalni gost Suba 3D disco kupole bit će britanski vizualni umjetnik NOVAK 3D Disco, koji će Suba Stage transformirati u “3D Disco 360TM”, a publika će s 3D naočalima uživati u ovom jedinstvenom spektaklu!

Silent Disco powered by Converse!
Kao i svake godine, uvjereni smo da će se stvoriti red ispred jednog od najpopularnijih šatora na Exit festivalu, Silent Disco powered by Converse! Ono što izvana izgleda kao hrpa pomalo blesavih ljudi koji plešu i luduju bez glazbe, zapravo je tulum na dvije različite frekvencije koje posjetitelji namiještaju na slušalicama koje dobivaju na ulazu. Silent disco je nezaobilazni dio zabave na svim većim glazbenim festivalima, a potpuno je jasno i zašto: neki od najzabavnijih trenutaka na festivalu posjetitelji imaju baš tu!

Zip-Line
Novina ovog Exit festivala svakako će biti i Zip-Line, dvadesetak sekundi potpune slobode dok se pričvršćeni spuštate niz zategnutu sajlu! Ono što je nastalo kao neophodnost za kretanje u džunglama i na teško dostupnim mjestima, osvojilo je festivale i srca mladih ljudi širom svijeta.  Napravite pauzu između dva koncerta na festivalu  spuštajući se niz sajlu, dok vaša ekipa navija za vas u podnožju!

Tandem skok
Za ljubitelje ekstremnih sportova novosadski aero-klub osigurao je i niz nesvakidašnjih aktivnosti, dostupnih posjetiteljima festivala. Ukoliko želite vidjeti festival s neba, dostupno vam je panoramsko razgledanje iz aviona – panoramski let: Novi Sad i Petrovaradinska tvrđava  iz zraka s visine od 350 metara! Za one najhrabrije osiguran je i tandem skok! Skok se izvodi s visine od 3000 metara, a brzina u slobodnom padu iznosi 200 km/h. Uživanje u slobodnom padu koji traje oko 40 sekundi, a nakon toga se spuštate oko 5 minuta s otvorenim padobranom, a po vašoj želji možete malo i upravljati padobranom uz asistenciju tandem-instruktora.  Tko se usuđuje?

Deadmau5
I mt:s Dance Arena predstavit će najbolji tulum do sada. Pored akrobata, plesača i plesačica, svakodnevnih maskenbala, specijalnih efekata, konfeta i svega onoga na šta su clubberi s jednog od najvećih plesnih podija na svijetu navikli, mt:s Dance Arena predstavit će i trodimenzionalne projekcije i potpuno ludi CO2 dimni tulum. Neka publika spremi i svoje mišje uši jer će četvrtak biti u znaku Deadmau5a i spremamo opaki tulum, jer gdje mačke nema, zli miševi kolo vode!

Ovo je samo početak… počnite se spremati za Exit 2011!

U okviru kampanje “Ako vozim ne pijem, ako pijem ne vozim”, koju zajednički uspješno realiziraju kompanija Carlsberg i Exit šestu godinu zaredom, bit će angažirano preko 70 Tuborgovih autobusa koji će posjetitelje na Exit dovesti iz svih većih regionalnih centara i iz gradova u Srbiji. Osnovni je cilj kampanje “Ako vozim ne pijem, ako pijem ne vozim” podizanje razine svijesti među mladim ljudima o rizicima koje nosi vožnja pod utjecajem alkohola.

Prema velikom interesu koji svake godine vlada za kampanju “Ako vozim ne pijem, ako pijem ne vozim”, ove će se godine Tuborgovim autobusima prevesti preko 5000 posjetitelja festivala iz regije i Srbije. Tuborg će voziti posjetitelje festivala iz 13 gradova u Srbiji, kao i iz 14 gradova iz regije.

Pravo na prijevoz Tuborgovim autobusima imaju posjetitelji festivala iz regije i Srbije koji imaju  ulaznicu/vaučer za festival,  bilo da su  je kupili ili osvojili putem promotivnih aktivnosti i  koji se u predviđenom roku prijave za prijevoz (do popunjavanja mjesta). Prijavljivanje za prijevoz će se vršiti jedino putem online aplikacije na ovoj stranici.

U srijedu 29. lipnja kreće nagradna igra u kojoj možete osvojiti 2×1 ulaznicu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem