Skip to main content
  • alt
  • 18.10.2014.

4 najveća festvala Hrvatskoj donijela 350 milijuna kuna

Ljeto je tradicionalno vrijeme da pustiš mozak na pašu i zagrizeš život ko veliku sočnu jabuku koja on jest. 

 
Dakle, svakome tko je ijednom u proteklih nekoliko godina upalio TV ili radio i domom ne naziva neko mjesto ispod kamena jasno je da se Hrvatska ne nalazi u najboljoj financijskoj situaciji (obratite pažnju kako smo namjerno delikatno iznijeli ovu tvrdnju). Ali baš tada je sve što ljudi žele kruha i igara, u našem slučaju bassa i hladnih pića.
 
Ali baš ova ponuda igara, užitaka i svega onog lijepog što život nosi ubrizgala je u hrvatski monetarni krvotok 350 milijuna kuna. Da ti jabučice iskoče, zar ne? Samo 4 festivala, Ultra Europe u Splitu i na Hvaru, Hideout na Zrću te Outlook i Dimensons u Puli, vlastoručno su odradila ovaj golemi posao. Hideout na Zrču je u džepove slio 153 turistička milijuna, Pula je, s Outlookom i Dimensionsom, donijela 80 milijuna, a Ultra Europe koji je svoje dobre vibracije rasprostro po Splitu i Hvaru, donio je zaradu od 115 milijuna kuna.

{youtube}vOM8oLBs_nk{/youtube}

 
Možda mislite da i ćorava koka ponekad nabasa na zrnce ali nije tako. Ljudi koji već godinama vrijedno rade na promociji Hrvatske kao idealnog odredišta za duge noći i "the time of your life" turizam napominju kako ovo nije slučajnost nego stvarna tendencija rasta koja će nezaustavljivo nastaviti svojom putanjom i u 5-7 godina koje, nakrcane mogućnostima, leže pred nama.
 
No Ivan Bušljeta, suvlasnik prave zvijeri od kluba, Papaye, napominje kako su stranci izuzetno zainteresirani za ulaganje u party turizam ali se nećkaju zbog nedostatka "opipljive suradnje i na državnoj razini". Također bi otvorenih ruku dočekao državne mjere kojima bi se prijevoznicima olakšalo poslovanje i potaklo bi ih se da zainteresiranima ponude jeftiniji, a time i provlačniji, prijevoz do party destinacija,. Budimo relani, mladi ljudi imaju neograničeni apetit za zabavom i druženjem ali ograničena sredstva jer stoje na pragu ili su tek ugazili u poslovni svijet.

alt

 
Suradnik gospodine Bušljete, Adnan Medmedović Medo, napomenuo je kakao pozdravlja incijativu HTZ-a kojom je financijski podržala već nekoliko festivala ali napomenuo je kako mu je žao što se nitko od predstavnika HTZ-a nije zatekao na Amsterdam Dance Eventu ovih dana i potražio nove i unosne poslovne prilike. Smatra da su se u tih nekoliko dana mogli sklopiti kvalitetni dogovori za naredne sezone. 
 
Kako god okreneš prijatelju ne možeš se ne nasmijati kada vidiš kako tvoj mali komadić balkana pod suncem čekaju velike stvari. Jedva čekamo 2015.

Izvor: www.poslovni.hr

 
 
 
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano