Skip to main content

4 nova remixa Petra Dundova

Sonični istraživači već dugo pokušavaju odrediti koja je kuka u technu koja obuzima. Razlamaju ga, sastavljaju, stavljaju u menzure, važu, destiliraju i sublimiraju njegov 4/4 beat, analiziraju spektroskopima onoga "duha u stroju" koji je sredinom 80-ih niknuo u Detroitu.

 
Objašnjenja nema, jer neke stvari nisu ovdje da bi bile racionalno objašnjene već da bi ih osjetio, pa se Petar u njegovu petlju zapliće riječima: "Techno je glazba koja prethodi pokretu. To je plesna glazba, dovoljno čvrsta da prenese emociju podijem i dovoljno apstraktna da posluži kao predložak zauvijek". I to je ono što Dundov radi, uzima perpetualni puls techna na koji nadograđuje kompleksne melodije u eksperimentu onoga što sve može biti rečeno glazbom.

 
Stvaraoc inteligentnog kompleksnog slojevitog techna rođen je početkom 70-ih na zagrebačkim ulicama, a kroz posljednjih 20 godina Zagreb je postao pretijesan za jednu karijeru, granice Hrvatske također, pa u ignoriranju ovih iluzorno povučenih crta u prašini širi glazbu u svim smjerovima i svakome tko je voljan slušati i rasti. Poznaju ga i podiji mega festivala kao I Love Techno, EXIT, Awakenings i Wire, i klubovi koji nose sami svoj kult ličnosti jednog zamrznutog evoluirajućeg trena u suvremenosti kao šo su Berghain, Matter (RIP), Womb, Air, Fuse, Space, a vodi i dugogodišnju vruću romansu s belgijskim Music Man labelom.
 
"Moj konačni cilj kao producenta i glazbenika je premostiti svijet inspiracije i fizičkog svijeta do točke na kojoj slušaoc ne može razlučiti razliku između ovo dvoje. Glazba ima jedinstveno svojstvo da komunicira duboke emocije koje se nalaze u svima nama samo smo ih zaboravili koristiti. Moja potraga je pokušaj oživljavanja ovih emocija na mjesto gdje rezoniramo kao jedno." – s finalnim riječima jedne životno-glazbene filozofije ostavljamo vas sada sladostrašćima uha zbog kojih ste ovdje, Stisni "Play" i učini baš što kaže, igraj se, nikada nisi tako živ kao kada se igraš.

 
 
sonus desktop
maceo 600
Vezani članci
Godina je 1983. Detroit tek počinje osjećati prve pulsacije onoga što će ubrzo prerasti u globalni techno pokret
maceo 600
Godina je 1983. Detroit tek počinje osjećati prve pulsacije onoga što će ubrzo prerasti u globalni techno pokret