4 nova remixa Petra Dundova
Sonični istraživači već dugo pokušavaju odrediti koja je kuka u technu koja obuzima. Razlamaju ga, sastavljaju, stavljaju u menzure, važu, destiliraju i sublimiraju njegov 4/4 beat, analiziraju spektroskopima onoga "duha u stroju" koji je sredinom 80-ih niknuo u Detroitu.
Objašnjenja nema, jer neke stvari nisu ovdje da bi bile racionalno objašnjene već da bi ih osjetio, pa se Petar u njegovu petlju zapliće riječima: "Techno je glazba koja prethodi pokretu. To je plesna glazba, dovoljno čvrsta da prenese emociju podijem i dovoljno apstraktna da posluži kao predložak zauvijek". I to je ono što Dundov radi, uzima perpetualni puls techna na koji nadograđuje kompleksne melodije u eksperimentu onoga što sve može biti rečeno glazbom.
Stvaraoc inteligentnog kompleksnog slojevitog techna rođen je početkom 70-ih na zagrebačkim ulicama, a kroz posljednjih 20 godina Zagreb je postao pretijesan za jednu karijeru, granice Hrvatske također, pa u ignoriranju ovih iluzorno povučenih crta u prašini širi glazbu u svim smjerovima i svakome tko je voljan slušati i rasti. Poznaju ga i podiji mega festivala kao I Love Techno, EXIT, Awakenings i Wire, i klubovi koji nose sami svoj kult ličnosti jednog zamrznutog evoluirajućeg trena u suvremenosti kao šo su Berghain, Matter (RIP), Womb, Air, Fuse, Space, a vodi i dugogodišnju vruću romansu s belgijskim Music Man labelom.
"Moj konačni cilj kao producenta i glazbenika je premostiti svijet inspiracije i fizičkog svijeta do točke na kojoj slušaoc ne može razlučiti razliku između ovo dvoje. Glazba ima jedinstveno svojstvo da komunicira duboke emocije koje se nalaze u svima nama samo smo ih zaboravili koristiti. Moja potraga je pokušaj oživljavanja ovih emocija na mjesto gdje rezoniramo kao jedno." – s finalnim riječima jedne životno-glazbene filozofije ostavljamo vas sada sladostrašćima uha zbog kojih ste ovdje, Stisni "Play" i učini baš što kaže, igraj se, nikada nisi tako živ kao kada se igraš.