Skip to main content
  • 12.04.2021.

After party nakon modne revije u Berghainu uzburkao duhove

Društvenim mrežama kruže glasine o  afterpartyju u berlinskom Soho Houseu (hotel i klub), kao i o modnoj reviji u Berghainu.

Piše: 


Prošli petak, Daniel Lee, kreativni direktor Bottega Venete, predstavio je svoju kolekciju Salon 2 u berlinskom klubu Berghain, dovodeći brojne poznate osobe iz Londona i SAD-a na taj događaj, dok je grad i dalje u karanteni. Gosti su bili fotograf i izbacivač kluba Sven Marquardt, Honey Dijon, Slowthai, Skepta, Burna Boy, Virgil Abloh i Kwes Darko (AKA Blue Daisy), prema fotografijama na Dazed Digitalu.

Bilo je informacija o afterpartyju u Soho Houseu, kao i o izbrisanim videozapisima koje su na Instagramu podijelili sudionici aftera, a koji su prikazivali goste kako plešu u hotelskim sobama, bez ikakvih maski ili fizičke distance. Afterparty, kao i Berghainovo sudjelovanje u početnoj reviji, naišli su na žestoke kritike.

Dvodnevna modna revija možda je izvedena pod zakonskim okolnostima te je klasificirana kao radni sastanak, a ne kao događaj iz "sektora kulture, zabave ili razonode", te ako su svi gosti pokazali negativne testove i cijelo vrijeme nosili maske. U ovom slučaju, prema propisima o lockdownu navedenim na gradskim web stranicama, moglo bi prisustvovati 20 ljudi.

Činilo se da videozapisi koji kruže s aftera pokazuju da se ekipa nije pridržavala nikakvih epidemioloških pravila. Izvještaji anonimnog člana osoblja Soho Housea podijeljen na Twitteru to dodatno potvrđuju, također navodeći da je Bottega Veneta unajmila cijeli luksuzni hotel na dva tjedna. Nejasno je jesu li afterpartiji bili službeni događaji Bottega Venete ili ne.

U Berlinu hara treći val koronavirusa i na snazi je policijski sat od 21 sat, što ljudima ograničava druženja s bilo kim osim s članovima vlastitog domaćinstva.

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem