Skip to main content
  • 23.04.2023.

Amsterdam pokrenuo kampanju -Stay Away-. Žele smanjiti broj britanskih partijanera

Kampanja “Stay Away” samo je jedna od inicijativa u cilju smanjenja narušavanja javnog reda i mira vikendima u glavnom gradu Nizozemske

Piše: 


Lokalna vlast Amsterdama započela je kampanju koja targetira mlade britanske turiste između 18 i 25 godina starosti s porukama “Stay Away” kako bi smanjili potencijalno remećenje javnog reda i mira.


Foto: VeryHungryNomads.com

Glavni grad Nizozemske osim mira na ulicama želi promijeniti svoju reputaciju da ih se ne smatra samo mekom partyjanja, droge i prostitucije.

Kampanja “Stay Away” je serijal informativnih video zapisa kroz koje se ističu kazne te prikazuju video zapisi nedjela koje vikend partijaneri naprave u Amsterdamu.

Reklame se aktiviraju i targetiraju mlade Britance nakon što oni internetom pretraže neke od ključnih riječi poput “party Amsterdam”, “stag party Amsterdam”, “cheap hotel Amsterdam”, “pub crawl Amsterdam” i slično. Ključne riječi tako u algoritmu aktiviraju reklame te umjesto da mladim britanskim partijanerima iskaču reklame hotela, kafića, klubova, dobivati će reklame koje im direktno govore da nisu poželjni.

Amsterdam ima populaciju od 883 tisuće stanovnika, a godišnje primi više od 20 milijuna turista, od kojih je milijun iz Velike Britanije. Zbog velike količine turista gradska vlast je već krenula u slične kampanje gdje ističu poruke “We Live Here” u zonama noćnog života kako bi skrenuli pažnju na poštivanje javnog reda i mira, ali s kampanjom “Stay Away” idu korak dalje.

Zamjenica gradonačelnika Amsterdama Sofyan Mbarki za britanske novinare je komentirala: “Turisti i posjetitelji su i dalje dobrodošli, ali sve u granicama normalnog ponašanja. Ako dolazite raditi nered, nepoštivati naš grad, u ime grada vam mogu reći da niste poželjni.

boogaloo web
dobar house mobile
Vezani članci
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem