Armin dijeli 70 traka za zagrižene trancere i druži se s Van Goghom!
Armin ne bi bio Armin da samo sjedi i vrti palce ili chilla na lovorikama. Pa kako Armin ipak Armin jest, odlučio je svim zagriženim trance fanovima pokloniti playlistu od 70 najtrance trance stvari ikada.
Trake se u gotovo četiri sata sveukupne glazbe mogu naći na Spotifyju pod naslovom ‘Who’s Afraid Of 138?!’ i lista uključuje trake umjetnika kao što su Cold Rush, Simon Patterson, Bryan Kearney, Chris Schweizer…
No slaganje playlista nije sve čemu je Armin posvetio svoje sate u posljednje vrijeme. Simultano je bio upleten i u stvaranje projekta s amsterdamskim Van Gogh muzejom. Naziva "Embracing Vincent", parafrazirajući naziv Arminove posljednje turneje, ovaj neobični spoj postat će dostupan javnosti u petak, 21. listopada. Ravnatelj muzeja komentirao je: " U ovoj kolaboraciji spajamo glazbu, umjetnost i muzej. Svaka forma ekspresije utječe na onu drugu; kultura funkcionira kao ujedinjujuća sila. Embrace Vincent projekt nam omogućuje da naglasimo kako Vincentovo naslijeđe ostaje relevantno. Što je još važnije, da se to naslijeđe sada predaje budućim generacijama. Ovo preuzima raznolike forme, kao što to sjajno ilustrira suradnja muzeja i Armina van Buurena."
Jer tko je još vidio zamišljeno gladiti bradu ispred "Suncokreta" bez trance soundtracka u pozadini, kako barbarski i mondeno bi to samo bilo. Muzej će tako složiti sasvim specifičan multimedia vodič s osobnim komentarima van Buurena na 11 dijela, koji će biti u opticaju od 1. prosinca nadalje.
Armin je spomenuo kako je bio očaran što se više upoznavao s muzejem: "Slike ožive, teško ih je izbaciti iz glave. Instinktivno sam povezao slike s glazbom. Van Gogh inspirira i mene je zasigurno ispirirao." Utjecaj Van Gogha na trance je svakako jasan i nebrojeni umjetnici nadahnuti su djelima kao što je "Vrt s leptirima" iz 1890-ih i "Farmerska kuća u žitnom polju" iz 1888.
Kada je ovo rečeno, bitno je napomenuti još kako će Armin također zavrtjeti i jedan ekskluzivan set u muzeju za fanove ujedno Vincenta i trancea. Je li ovo u potpunosti promašena sinestezija u pokušaju da se sabiju u jedno dvije prakse koje nemaju ništa zajedničko ili pak inovativni korak permeiranja elektronike i unutar zidova muzeja, ostaje za vidjeti kvalitetom izvedbe nadolazeće suradnje.