Skip to main content
  • 20.06.2008.

Autobusi Tuborg Greena vode Vas na Exit Festival u Srbiju

Obzirom na veliki interes za EXIT festival , kompanija Carlsberg Srbija, u suradnji sa EXIT-om, ove godine je osigurala čak 68 Tuborg autobusa koji će svakog dana kretati iz najvećih gradova Srbije i sigurno vraćati mlade do mjesta polaska. Kako se ove godine očekuje još veća posjeta ljubitelja EXIT-a iz regije i za njih je u okviru kampanje „Piti ili biti“  osiguran prijevoz. Ovog ljeta čak 29 Tuborg autobusa će stizati u Novi Sad iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Bugarske.

Piše: 

Predstavnici kompanije Carlsberg Srbija i organizatori »EXIT« festivala su na splavu Sound najavili velike muzičke događaje kojima će, uz muziku i pivo, tijekom ovog ljeta obradovati sve ljubitelje dobre muzike i zabave. Tom prilikom prisutnima su se obratili Aleksandar Radosavljević, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija d.o.o i Bojan Bošković, direktor muzičkog festivala »EXIT«.

Image»U skladu sa korporativnom politikom društvene odgovornosti koju zastupa, kompanija Carlsberg Srbija i Tuborg Green, u suradnji sa EXIT festivalom, tradicionalno organiziraju kampanju „Piti ili biti“ tokom dva atraktivna ljetnja festivala: Tuborg Green Festa i EXIT-a. Za ljubitelje Tuborga organiziran je prijevoz autobusima iz najvećih gradova Srbije i regiona (Bugarska, Makedonija, Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Hrvatska i Slovenija) kako bi mogli u potpunosti uživati u najznačajnijim muzičkim događajima ovog ljeta i pivu vrhunskog kvaliteta. Cilj ove akcije, koja se realizira četvrtu godinu za redom, je da se mladima omogući siguran prijevoz i na taj način doprinese smanjenju rizika koji nastaje tijekom vožnje pod utjecajem alkohola« – izjavio je Aleksandar Radosavljević, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija.

{snippet 2}

1 od 2 strane

Kampanja „Piti ili biti“ ove godine će biti sprovedena u dva navrata:

Image•    U okviru kampanje za Tuborg Green Fest na sam dan održavanja festivala (02. srpanj 2008.), bit će osiguran autobusni prijevoz iz najvećih gradova Srbije, do Beograda i nazad, za sve dobitnike koji su karte osvojili za vrijeme trajanja Tuborg Green promocije. Tuborg Green će također u suradnji sa radiom B92 organizirati nagradni kviz putem kog će svi zainteresirani biti u prilici osvojiti karte za Tuborg Green Fest, kao i besplatne taxi vaučere Pink i Lux taxija, kojima će moći sigurno se vratiti kućama sa Tuborg Green Fest-a. Ovaj kviz trajat će 2 tjedna u okviru radijske emisije „Neviđeno“, a počinje 16. i trajat će do 28. lipnja.
•    Obzirom na veliki interes za EXIT festival, kompanija Carlsberg Srbija, u suradnji sa EXIT-om, ove godine je osigurala čak 68 Tuborg autobusa koji će svakog dana kretati iz najvećih gradova Srbije i sigurno vraćati mlade do mjesta polaska. Kako se ove godine očekuje još veća posjeta ljubitelja EXIT-a iz regije i za njih je u okviru kampanje „Piti ili biti“  osiguran prijevoz. Ovog ljeta čak 29 Tuborg autobusa će stizati u Novi Sad iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije i Bugarske.

Bojan Bošković, direktor muzičkog festivala EXIT rekao je da svi koji žele u potpunosti uživati u EXIT-u, bez bojazni oko vožnje nakon konzumacije alkohola, a kupili su karte za festival, mogu se registrirati preko Web sajta: www.myexit.org i na taj način rezervirati svoje povratne autobuske karte. Sve dodatne informacije se mogu pronaći na Web sajtu: www.exitfest.org

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano