Balkan Beat Music Industry Conference (24. i 25. travnja)
Balkan Beat Music Industry Conference je dvodnevni seminar u sklopu regionalnog projekta Creative Collaboration, koji finansira British Council. Creative Collaboration je svojevrsna veza, da tako kažem, između umjetnika i poduzetnika iz sfere umjetnosti sa prostora Jugoistočne Evrope i Britanije, te sasvim logično za cilj svog djelovanja ima promociju i afirmaciju suradnje kreativnih stvaraoca sa našeg podneblja.Balkan Beat je muzička konferencija i bavi se pitanjima produkcije, promocije, internet promocije i sasvim oduševljavajuće za mene – međuljudskim odnosima u svijetu show biznisa, tj. odnosom menadžer-umjetnik. Koncept je određen tako da se kroz niz debata, moderiranih od strane aktivnih ljudi sa scene, postave teme na koje gosti "predavači", a i publika diskutiraju.Piše: Andrijana Tomka (www.alternacija.org )
Za petak, 24. travnja su zakazane četiri seanse. "Music is free" otvara seminar, dakle očekuje se priča o free download sajtovima, softverima, odnosu muzičara i distributera prema tome. Druga seansa (ona moja omiljena) je posvećena menadžerima, potrebom za njima, pitanjima povjerenja između umjetnika i menadžera, utjecaju na razvoj karijere. Nakon toga slijedi priča o digitalnom marketingu, a dan se završava pričom o "starim" nosačima zvuka – kazetama, diskovima, prodavainicama i njihovom održivosti.
Subotnji dan započinje pričom o sponzorstvima, nastavlja se pričom o poslu nakon produciranja muzike (distribucija, PR, marketing, zakoni tržišta), te se završava temom osvajanja novim (globalnih) tržišta i regionalnom suradnjom. Među gostima izlagačima se nalaze menadžeri distributerskih kuća, vođe portala, odgovorni iz kompanija koje su dične sponzorstvima, a sam seminar zajednički otvaraju zvaničnici Britanskog Savjeta i Ministarstvo Kulture Republike Srbije.
Zaista odličan događaj, bravo ekipi!!!
{snippet 1}
Piše: Andrijana Tomka (www.alternacija.org )
Za petak, 24. travnja su zakazane četiri seanse. "Music is free" otvara seminar, dakle očekuje se priča o free download sajtovima, softverima, odnosu muzičara i distributera prema tome. Druga seansa (ona moja omiljena) je posvećena menadžerima, potrebom za njima, pitanjima povjerenja između umjetnika i menadžera, utjecaju na razvoj karijere. Nakon toga slijedi priča o digitalnom marketingu, a dan se završava pričom o "starim" nosačima zvuka – kazetama, diskovima, prodavainicama i njihovom održivosti.
Subotnji dan započinje pričom o sponzorstvima, nastavlja se pričom o poslu nakon produciranja muzike (distribucija, PR, marketing, zakoni tržišta), te se završava temom osvajanja novim (globalnih) tržišta i regionalnom suradnjom. Među gostima izlagačima se nalaze menadžeri distributerskih kuća, vođe portala, odgovorni iz kompanija koje su dične sponzorstvima, a sam seminar zajednički otvaraju zvaničnici Britanskog Savjeta i Ministarstvo Kulture Republike Srbije.
Zaista odličan događaj, bravo ekipi!!!
{snippet 1}