Skip to main content
  • 25.01.2017.

Benny Benassi ozbiljno ozlijeđen na skijanju!

U realnosti zdravog razuma činilo bi se sasvim njemu suprotno stati na dva skliska komada drveta i baciti se niz bijelim prahom vode u alternativnom agregatnom stanju posipanu padinu, no čovjek to ipak radi i naziva to sportom.

 
Baš ovog pothvata, kao i toliko onih koji s čežnjom gledaju zabijeljene planinske vrhunce, uhvatio se gospodin Benassi. Rođeni Marco i za miksetom prekršteni Benny zatresao je globalne žnirance ultimativnim dance hitom na koji si zasigurno potrošio par džonova u jednom trenu plesnoga staža, Satisfaction. U Milanu rođeni umjetnik razgranao se diljem svijeta, gurnuo prste u svekolike pite i podigao vlastiti THE BIZ project koji u mikser stavlja electro, techno i house, uz prstohvat minimalizma iza kojeg se kriju i Paul French I Violeta, a mega uspjeh postignut je čitavim Hypnotica albumom na kojem živi Satisfaction i hit sestrica mu Able to Love. Uz vlastite projekte Benny je i jedan od vrsnih remixera u čijoj ergeli su se našli i remixevi za Tomcrafta, Electric Six, Outkasta, Robbiea Rivieru, Goldfrappa, Felix Da Housecat, Ettiene de Crecyja i Fischera Spoonera.

 
Iako detalji nisu pušteni u javnost u vezi konkretnih ozljeda čini se da je stvar dovoljno ozbiljna da rezultira otkazivanjem svih nadolazećih gaža kako je nakon nezgode u utorak navečer s kolektivom podijelio Bennyjev management team:
 
"Vrlo nam je žao što moramo objaviti da je Benny Benassi zadobio ozbiljnu ozljedu u skijaškoj nezgodi i nažalost neće moći nastupiti na nadolazećim showovima. Molimo vas javite se lokalnim promotorima u vezi povrata novca za ove nastupe. Ispričavamo se na bilo kakvoj neugodnosti i potrudit ćemo se da se iskupimo."
 
Benny Benassi Management

 

 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano