Besplatan prijevoz iz Zagreba na Fatboy Slima
Zbog ograničenog broja mjesta, priliku za bezbrižno uživanje u ovome Beck'sperience spektaklu imat će najbrži fanovi koji se prvi prijave na profil Becks Pivo na Facebooku.
U sklopu kampanje odgovornog konzumiranja alkohola „Razmisli – kad piješ ne vozi“, Zagrebačka pivovara u partnerstvu sa MPG-om organizira besplatan javni prijevoz posjetiteljima koncerta Fat Boy Slima koji će se održati 28.05.2010. godine u Umagu. Polazak iz Zagreba je na dan koncerta, 28. svibnja u 15 sati ispred puba Texas na okretištu Borongaj, a povratak u Zagreb je planiran odmah nakon završetka koncerta. Osim posjetiteljima koncerta Fat Boy Slima u Umagu, u sklopu prve dugoročne kampanje odgovornog konzumiranja alkohola „Razmisli”, tijekom prošle godine besplatan prijevoz osiguran je i za vrijeme ostalih velikih koncerata u organizaciji Zagrebačke pivovare – Beyonce, Limp Bizkita, Rokaj festa i Metallice.
Osim što želi upozoriti na nespojivost konzumiranja alkohola i vožnje, cilj kampanje „Razmisli“ je i podići svijest javnosti o potrebi poštivanja i provedbe zakonom određene dobne granice za prodaju i konzumaciju alkohola što je istaknuto u sloganu „Poštuj mlade, reci im ne!“.
U sklopu kampanje odgovornog konzumiranja alkohola „Razmisli – kad piješ ne vozi“, Zagrebačka pivovara u partnerstvu sa MPG-om organizira besplatan javni prijevoz posjetiteljima koncerta Fat Boy Slima koji će se održati 28.05.2010. godine u Umagu. Polazak iz Zagreba je na dan koncerta, 28. svibnja u 15 sati ispred puba Texas na okretištu Borongaj, a povratak u Zagreb je planiran odmah nakon završetka koncerta.
Osim posjetiteljima koncerta Fat Boy Slima u Umagu, u sklopu prve dugoročne kampanje odgovornog konzumiranja alkohola „Razmisli”, tijekom prošle godine besplatan prijevoz osiguran je i za vrijeme ostalih velikih koncerata u organizaciji Zagrebačke pivovare – Beyonce, Limp Bizkita, Rokaj festa i Metallice.
Osim što želi upozoriti na nespojivost konzumiranja alkohola i vožnje, cilj kampanje „Razmisli“ je i podići svijest javnosti o potrebi poštivanja i provedbe zakonom određene dobne granice za prodaju i konzumaciju alkohola što je istaknuto u sloganu „Poštuj mlade, reci im ne!“.