Bjork stvara interaktivni album za iPad
Novi album Bjork i dalje je u fazi najave, ali već sada dostupne informacije govore da to neće biti obični LP.
Biophilia ima karakteristike interaktivne umjetničke instalacije, jer Bjork namjerava čitav album – koji izlazi za iPad – predstaviti kao pjesme uz koje idu aplikacije. Da, tako je, svaka pjesma će ujedno biti i iPad aplikacija, što će slušateljima pružiti posve novi level konzumiranja glazbe.
Ipak, bit će tu i konvencionalno izdanje albuma, sa singlovima koji imaju vlasitite video spotove. Iz tabora Bjork su do sada javili kako će jedan od spotova režirati Michael Gondry. Biophilia će imati 10 traka, a svaka će ujedno biti i aplikacija za iPad. Jedna od pjesama, Virus, kao partnersku aplikaciju ima igru u kojoj je cilj spriječiti virus od uništavanja stanica. Sve zajedno, bit će dio glavne aplikacije, koju je kreirao interaktivni dizajner Scott Snibe.
Glavna tema Biophilije jest povezanost sa prirodom preko visoke tehnologije. Kako je Bjork objasnila još 1997, Island je zemlja koja uvelike ovisi o prirodnim pojavama, a s druge strane, veoma je tehnološki napredna. Takva korelacija prirode i tehnologije dovela je i do koncepta Biophilije. Bjork kreće sa predstavljanjem novog LP-a i svih aplikacija koje ga prate od 30. lipnja, kada premijerno nastupa na Manchester International Festivalu.