Skip to main content
alt

Bob Sinclar i Gisele Bundchen za H&M

Švedska tvrtka H&M,  poznata po fast fashion odjeći za žene, muškarce i djecu, za potrebe najnovije ljetne  kampanje regrutirala je francuskog house veterana Boba Sinclara koji pak je u pomoć pozvao supermodela Gisele Bundchen, zaštitno lice same kampanje.

 
Neobičan dvojac zajedno je preradio klasik engleske skupine Blondie, “Heart Of  Glass”, singl koji je ovih dana izašao na Ultra Records, a sav prihod od prodaje singla ide UNICEF-u. Singl je dobio i popratni video  u kojem se Bundchen uvija u kupaćem odijelu, a Sinclaira vidimo u cameo ulozi.
{youtube}yyRp5Ax_ajc{/youtube}
 
sonus desktop
maceo 600
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”
hard 600
Ultra Music Festival obilježava svoju 25. obljetnicu posebnim 25-dijelnim dokumentarnim serijalom pod nazivom “All Eyes On Us”