Skip to main content
  • Matthew Herbert
  • 23.04.2013.

Bombardiranje pretočeno u jazz

Zvučni zapis u trajanju cijelih deset sekundi, koji je zabilježio ratni fotoreporter Sebastian Meyer tijekom bombardiranja libijskih zračnih snaga grada Rasa Lanufa u 2011. godini, zametak je novog konceptualnog albuma „The End Of Silence“ u tri dijela britanskog producenta Matthewa Herberta.

Naslovna foto

Matthew Herbert

„Htio sam zamrznuti povijesti, pritisnuti tipku pause, lutati unutar tog zvuka – pokušati shvatiti njegove sastavnice, istovremeno se pitajući zašto je tako strašno kada zapravo nikad nisam bio blizu ikakve bombe“,pojašnjava svoj koncept Herbert.

„U ogromnome kontrastu  spram pisanih izvještaja o strahotama počinjenima od strane diktatora tijekom Arapskog proljeća, evo nečeg što sve to postavlja u okvire realnosti – pisana se riječ, virtualna,  vraća svojim korijenima“,govori Herbert.

Sam zapis je fragmentiziran i atomiziran u sampleove koje su potom odsvirali članovi Herbertova banda tijekom tri lipanjska dana 2012. godine  u jednome velškome selu te je završni  rezultat trodijelni album jazz improvizacija.

Prvi dio albuma  izlazi 24. lipnja na Herbertovom labelu Accidental , a kako zvuči bombardiranje pretočeno u jazz provjerite na njegovom SoundCloudu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano