Skip to main content
  • 8.04.2019.

Britanka Jane Fitz za posljednje nove dimenzije u Puli

Dimenzije naznačuju dubinu uvida. Ono što djeluje stvarno u 2D nije nužno nestvarno, ali je svakako samo jedna kriška 3D svemira. Podigneš li stvari na 4D i uključiš i dinamičnu nestagnaciju prolaska vremena, shvatiš da je jedina mogućnost homeostatske ravnoteže da se sve nastavi neprekidno kretati, da os ostaje uspravna upravo zbog vrtnje, da sve pleše… stalno.

Piše: 


A ti pak plešeš uz nove dimenzije Dimensions festivala gdje je opna regularne stvarnosti razderana i procjep otvoren da zakoračiš u više 5 i 6D opcije stvarnoga u kojima caruju i nove fizikalno ezoterične zakone postavljaju emocija i glazba. Još jedan ovogodišnji posljednji ples odvija se tako u pulskoj utvrdi s pogledom na Brijune. Još jednom se pleše u stoljeće i pol staroj utvrdi Punta Christo, gdje te kamenje sada štiti od degradacije u svakodnevnu običnost dovođenjem globalnih glazbenika i umjetnika pod pulsko nebo.

Veliko finale Dimensionsa, nakon osam godina života u tvrđi, prethodi finalnom prasku sestrinskog mu Outlooka i plešemo od 28. kolovoza do 2. rujna. Žanrovske linije zanima elektronika s dušom i naći će se ovdje svega od housea i techna, preko disca, jazza, funka i soula, pa sve do Drum & bass-a, a u lepezi pozornica ljubit će se  zvukovi Chicaga, Detroita, Londona i Berlina.

Puno prekrasno divljaštvo lineupa istraži na službenim stranicama Dimensionsa ovdje, iskombiniraj si život da stigneš i spektakl otvaranja sa Jeff Millsom u multi-tisućljetnom amfiteatru pulske Arene, a za sada nam posudi oko za najavu britanske gošće. Jedna Jane živi za glazbu već 20 godina, na njen rad veliki utjecaj imao je i Jeff Mills preko kojeg je otkrila techno kako sama tvrdi. Jane Fitz sada putuje kroz meke hipnoze ambijenta, kiselu ugodnu bahatost acida, pervazivnu stabilnost deepa, toplinu housea, eksperimente progressivea, intuitivno znanje psychedelica, intenzivni techno i običnom nadređene trance note.

Gospođica Fitz rezidentica je legendarnog britanskog Freerotation festivala i londonskog Night Moves partyja koje vodi s Jade Seatle. Njeni setovi hibridne su mješavine koje su jednako lako prihvaćene na japanskoj planini, crnogorskim plažama ili londonskom undergroundu, kao i golemim klubovima u oku javnosti poput Concretea, Tresora, Closera ili Panorama bara. Kako voli priče koje set priča, nerijetko ćeš je zateći kako preuzima cjelonoćni komad radije nego njegove kraće odjeke ugurane u dezignirani time slot. Karijeru je gradila isključivo na DJ-ingu no nedavno su pod aliasom Invisible Menders u koprodukciji s Domom Ahtuamom nastala izdanja za kultne labele kao što su Porn Wax, Boe i Animals on Psychedelics, no DJ-ing na najneobičnijim lokacijama koje može pronaći i dalje ostaje fokalna točka gospođice Jane, pa tako Punta Christo savršeno sjeda u njenu centralnu opsesiju.

Pa za vas transdimenzionalne putnike u tranzitu od mogućega prema stvarnome, po povoljnije regionalne upade se skokom može na Entrio ovdje, a uzmi si u obzir i da se koncert otvorenja pika zasebno ovdje. Stvarno i nestvarno samo su sugestije i sasvim ovisne o točci gledišta s koje gledaš. Podigni vibraciju, kreni više. Gore vidiš sve jasnije.

Dobro nam došli na Dimensions 2019!

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano