Skip to main content
  • alt
  • 28.01.2015.

Bubnjevi, gitare i house u Khala baru

Skrenu li ti noge s glavnog zagrebačkog trga u meku kafića i klubova, Tkalčićevu, potegni skroz do vrha i odjednom stojiš ispred Khala Bara gdje te u petak, 30. siječnja, čeka neobični glazbeni sraz.

 
Sudarit će se dva domaća momka Johnny I. i Sound Deformer. Ajde priznaj, kada si zadnji puta čuo house u kombinaciji sa bubnjevima i gitarama?
 
Johnny I. bio je samo jedan klinc iz Sinja koji se usrdno njihao na ritam no za njega glazba nije stala kada su se vrata kluba zalupila i ekipa pošla kući.
 
Imao je plan, a plan je bio živjeti od glazbe, pa ako uložiš ljubav i trud u cilj svemir će ti vratiti s jednim: ” Ok buraz, može!” Johnny u arsenalu drži mainstream house, electro i pop isprepleten elektroničkim nitima, za one od vas koji bi se voljeli malo umočiti u vode komercijalnijeg pritoka elektroničkom moru.

alt

 
Bacivši uho na njegove setove na suradnju su ga pozvala još dva momka D’Knock i DJ Fresh Jay, poznatiji kao producentski dvojac Playone, a samoga Johhnyja mogli ste zateći iza mikseta Pietas Julia u Puli, zadarskom trpkom Maraschino, porečkom Byblos, Insideu u Šibeniku, u vječno mladom Petar Panu u u Makarskoj, vodičkom Exitu ili pak dubravačkom Sky baru, a ovo mu također nije prvi nastup u egzotičnom Khala Baru.
 
Sound Deformer odaziva se na ima Hrvoje Čirjak koji se sve više probija na klupskim ljestvama gazeći po glazbenim ljestvicama u kojima bubnjem podupire house, latino i tribal zvukove. Da bi stavio trešnju na ovaj kup slatkih glazbenih užitaka nemojte se začuditi kada priključi i električnu gitaru i odere i na njoj koji riff.
 
Stoga ostavi sve brige po strani u petak, spremi se, zgrabi nekoga za ruku i pravac Khale na Drums & Guitar Show with House Music. Johnny i Deformer već pucaju prste.
 
boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano