Čašom o čelo
Techno velikan Jeff Mills prekinuo je svoj live nastup krajem prošlog mjeseca, točnije 24. travnja, u rimskome klubu Atlantico nakon što je bio pogođen čašom iz publike.
Čini se da je Mills sve manje omiljen među partijanerima, barem onima mlađih generacija koji žele čuti hit za hitom – u siječnju je bio primoran upokojiti svoj The Wizard / Čarobnjak alter ego, pod kojim nastupa od kasnih osamdesetih, iz razloga što je čuo kako "brojni ljudi nisu zadovoljni slušajući eklektičan set, odnosno barem ne eklektičan set od mene." Potonje se šuškalo na prošlogodišnjem Movement Festivalu u Detroitu.
{youtube}i0rGtSbdGY4{/youtube}
"Bilo je to razočaravajuće za čuti", pojašnjava Mills, "posebice zato što je Detroit oduvijek bio mjesto u kojem je miješanje glazbenih stilova prirodno, po tome je čak i poznat. Nije bilo mnogih mjesta gdje sam mogao svirati kao The Wizard izuzev Detroita i okolice jer određene su trake trebale biti prepoznate od ljudi koji su ih čuli na detroitskim radio-postajama tijekom osamdesetih. Osjećam kako ljudi te dobi ili tih generacija nije bilo u velikom broju na Movementu i to je bio znak kako je vrijeme da The Wizard ode u mirovinu."
{youtube}AiljBeVmKr0{/youtube}
Ali sam Jeff Mills daleko je od mirovine – nedavno je potpisao glazbu za kratki film "The Alignment" nizozemske umjetnice Heleen Blanken, složio je glazbu za "Jupiter Window", izložbu o liku i djelu Stanleya Kubricka u Los Angelesu, te na novome albumu "Where Light Ends", baš kao što i priliči jednome vanzemaljcu, surađuje s pravim pravcatim astronautom.