CRI Orchestra i album koji briše granice glazbe “In My Next Life I Want to Be a Feedback”
CRI Orchestra donosi novo izdanje u suradnji Cantusa i Kopaton Recordsa, tj. zvučni eksperiment koji redefinira suvremenu glazbu
Novi LP album u zajedničkom izdanju Cantusa i Kopaton Recordsa rezultat je projekta u kojem se nadilaze tradicionalne barijere između akademskog i alternativnog.
„In my Next Life I Want to Be a Feedback poziv je na otvoreno slušanje i naslov prvog diskografskog izdanja, nastalog na prvom javnom koncertnom snimanju, CRI Orchestra (CRoatian Improvisers Orchestra).
Ovaj kolektiv središte ima u inspirativnim prostorima pulskog Društvenog centra Rojc, koji svoje glazbeno ishodište pronalazi u eksperimentalnoj, konceptualnoj i gameplay kompoziciji, oslanjajući se na autorske multidisciplinarne umjetničke prakse poznate kao Conduction (Lawrence Butch Morris) i Soundpainting (Walter Thompson, 1974.).
CRIO okuplja najistaknutije pojedince iz područja improvizirane, eksperimentalne, suvremene i glazbe postžanrovskih odrednica, koji kao glazbenici, autori i izvedbeni umjetnici različitih domena, ali i inicijatori i voditelji ansambala, sastava, platformi i organizacija aktivno formiraju definirajuće tkivo najuzbudljivijeg dijela razvoja suvremene glazbe i kulture unutar te onkraj granica Hrvatske.
U sklopu 32. Muzičkog biennala Zagreb (2023.) pred brojnom publikom dvorane Gorgona (MSU) te kasnije i televizijskog emitiranja, ostvarili su i tonski zabilježili izvedbu koja nudi jedan od brojnih zvučnih odraza njihova stilski heterogenog kreativnog i višestruko važnog umjetničkog djelovanja.
U odnosu na ono što su posjetitelji uživo mogli iskusiti, dramaturško oblikovanje materijala zabilježenog na izvedbi, nastalo tijekom obrade i pripremanja snimke, donosi novi sloj doživljaja, recepcije i zvučnih relacija.“ (Karolina Rugle, iz popratnog teksta izdanja)
U ovom autorskom projektu sudjelovali su: Maja Rivić (glas), Tena Novak Vincek (violina, glas), Grgur Savić (alt saksofon), Mak Murtić (tenor saksofon), Igor Pavlica (truba), Nika Bauman (flauta), Dani Bošnjak (flauta), Marko Grbac (elektronika), Nenad Sinkauz (električna i MIDI gitara, live elektronika), Neven Radaković (Fender Rhodes), Leo Beslać (sintesajzer), Luka Čapeta (električna gitara, efekti, noise box “slike”), Josip Šustić (električna gitara, efekti), Pavle Jovanović (električna gitara, efekti), Alen Sinkauz (električna bas gitara, efekti, vinyl scratch), Kaja Farszky (marimba, gong, crotales, timpani, činele), Nenad Kovačić (udaraljke), Marco Quarantotto (bubnjevi) i Rio Sinkauz (semplirani glas), dok su Maja Rivić, Neven Radaković, Leo Beslać, Pavle Jovanović, Josip Šustić i Luka Čapeta aktivni i kao sound painteri.
Tonsku snimku ostvarili su Hrvoje Pelicarić i Mateo Patekar, a glazbeni producent albuma je Alen Sinkauz. Za likovno oblikovanje omota zaslužna je autorica Ana Kunej, autorica teksta je muzikologinja Karolina Rugle, a urednica izdanja muzikologinja Srđana Vrsalović. Izdanje je objavljeno uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i Grada Pule.