Skip to main content
  • 31.08.2021.

Croatia Beach Music Conference 2. i 3. rujna na Pagu

BSH Events i NOA Grupa organiziraju prvo izdanje Croatia Beach Music Conference koja se održava 2. i 3. rujna u Novalji na otoku Pagu.

Piše: 


Cilj im je da ona postane tradicionalna i važan faktor u svijetu Festivala i zabave u Europi. Zanimljivost je i to što će se dio konferencije, uz grad Novalju, održati i na plaži Zrće.


 
„Ideja za ovako važnom konferencijom na koju dolaze dobro nam znani govornici iz glazbenog i festivalskog svijeta nije nova. Pandemija je poremetila planove, no s velikom radošću možemo najaviti prvu konferenciju ovog tjedna u Hrvatskoj!“ – otkriva Drago Vukelić iz BSH Events, dok Josipa Žižić iz NOA grupe ističe: „Cilj konferencija je, da kvalitetom govornika i rješenja koja će iz nje proizaći, da postane tradicionalna te da Hrvatsku uvrsti na jedno od vodećih mjesta u Europi kad su ovakvi događaji u pitanju!“

boogaloo nye


 
U dva dana u Novalji će se okupiti cijenjeni govornici među kojima su; Martin Vega (Amnesia Ibiza), Martin Reitstätter (Event & Touristik Group, AGZ, BGZ), Joe Bašić (Ultra, MPG Marketing Agency), Marco Faraone (DJ/Producer), Nick Yates (Kaluki, Paradise), David Blackgrove (Paradigm, Fisherov manager), Tomo Ricov (Pepermint Agency), Dalibor Oliver Zjačić (Sonus Festival, We Love Sound) te mnogi drugi.


 
Cilj je među ostalim spojiti ljude iz glazbene industrije i dovesti ih na mjesto gdje oni mogu učiti i dijeliti iskustva s kolegama iz cijelog svijeta. Prvo izdanje održat će se na otoku Pagu koji je ovog ljeta bio glavna festivalska pozornica Europe.

Neki od panela uključuju teme kao što su: #Party safe – Najvažnija tema CBMC je sigurnosni epidemiološki okvir proveden ovog ljeta na Zrću. HZJZ provodi istraživanje na Zrću s ciljem izrade znanstvene studije clubbing kulture u epidemiološkim uvjetima.

#Party Safe program je postigao odlične rezultate ove godine u sigurnosnom smislu. Između HZJZ i NOA grupe postignut je sporazum o izradi najveće znanstvene studije na tom području u svijetu. Ostale teme su:

Kako je Covid-19 zaustavio naše poslovanje i što smo učinili?

Utjecaj pandemije na cijene i partnerstva

Festivali kao kreatori odredišta; digitalizacija industrije

Umjetnici o pandemiji Covida

Post pandemijska boom kriza u industriji događaja i glazbe

boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano