Skip to main content
  • Frankie Knuckles
  • 18.11.2012.

Da nisam DJ bavio bi se visokom modom!

Sve što biste trebali znati o houseu i njegovom nastanku možete saznati ako pročitate o životu čovjeka koji je sve započeo. Godfather of House, Frankie Knuckles, u još jednom opširnijem intervjuu prisjetio se svojih početaka, kada je upoznao Derricka Maya, te kako bi se bavio modom da nije postao DJ.

Piše: 

Naslovna foto

Frankie Knuckles

Već i vrapci na grani znaju da je Frankie Knuckles, zato i prozvan Kumom housea, odigrao veliku ulogu u nastanku, razvoju i popularizaciji house glazbe, a sve je krenulo u 70-ima rame uz rame s legendarnim Larryem Levanom.

boogaloo nye

Frankie je odrastao u New Yorku na zvukovima Motowna, ali i Bossa Nove, uz umjetnike poput Sergia Mendeza & Brazil 66, Joaoa Gilberta, Wesa Montgomerya i dr., te mnogih drugih. Svojeg mentora i kolegu Larrya Levana, legendarnog DJ-a opisuje kao Leptira, prelijepog i nepredvidivog, kao čovjeka kojeg osjetite da je ušao u prostoriju, te s takvim dobrim ukusom, i tajmingom za puštanje stvari da si ga jednostavno morao voljeti. Frankie kaže da je Larry znao pustiti neku stvar koju je u tom trenutku volio pa čak i do 10 puta u večeri.
{youtube}LDS7boNwtKk{/youtube}

S obzirom da je 10 godina radio isključivo kao DJ, Frankie je odlučio krenuti i u produkcijske vode, kao logičan slijed događaja. Kada je Disco proglašen ‘mrtvim’ u Chicagu, Frankie se posvetio editiranju svojih omiljenih traka kako bi i dalje privlačio brojnu publiku u legendarni The Warehouse. Uskoro je zadobio i povjerenje newyorkške glazbene industrije pa su mu povjerili remiksiranje, ujedno i njegovog službenog prvog remiksa, ‘Let No Man Put Asunder’ by First Choice.

Derrick May dolazio ga je slušati u The Powerplant, te su s vremenom postali i bliski, a May mu je jednom prilikom poklonio Rolandovu 909 ritam mašinu i predložio mu da je iskoristi u svojim setovima. Ostalo je, kako se kaže, povijest.
{youtube}QKOY6xpir90{/youtube}

S obzirom da većina njegovih stvari i dan danas zvuči suvremeno, Frankie kaže da pjesma dolazi prva, potom vokalne sposobnosti, a onda produkcija. Bitno mu je da svaki zvuk zvuči jednako dobro i 20 godina od danas. Od trenutnih dance zvijezda kopa po stvarima i najviše ga dojme Ultra Nate, Inaya Day, Yasmeen Sulieman, koje smatra ne samo dobrim performericama nego i skladateljicama.

Cijeli intervju pročitajte OVDJE, a za kraj ćemo samo reći da je Frankie krenuo drugim putem, danas bi volio da se bavi modom, krojenjem, muškom modom, i haute couture modom. Pa sad vi zamislite Frankiea s iglom u ruci i Singericom u kutu.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano