Daft Punk, Calvin Harris i Deadmau5 obojali profile u plavo
Zašto Sceno? Ah, dobro pitanje. Glazbenici diljem svijeta u maniri domina počeli su jedan za drugim konvertirati svoje službene profile u plavo u podršku novoj glazbenoj platformi.
Iako nije dio elektroničkog svemira, čini se da je Jay Z, tj. gospodin Beyonce, ipak poduzeo jako dobar poslovni potez kada je početkom ovoga mjeseca kupio švedsku streaming tvrtku za 56.2 milijuna dolara i imenovao je Tidal.
Svaki glazbenik koji će na ovaj streaming servis postaviti svoj rad u novom konceptu umjetničke solidarnosti postaje ujedno i njegov suvlasnik, pa se golema glazbena svita okupila u New Yorku kako bi lansirala ovog novog rivala Spotifyju i Appleu.
Cilj je stvoriti servis na kojem se naglasak stavlja na besprijekornu kvalitetu reporodukcije a nude i stručno složene playliste i editorijale svojih umjetnika, među kojima se za sada i našla ekipa s A-liste kao što su Coldplay, Rihanna, Daft Punk, Alicia Keys, Calvin Harris, Jack White, Madonna, Usher, Arcade Fire, Deadmau5, Beyoncé…
Kako bi se dokopali 25 milijuna traka na Tidalu korisnici će platiti 19.99 $ u SAD-u i jednako toliko funti u Velikoj Britaniji, a za polovicu cijene moći ćete uzeti jednostavniju verziju sa standardnom kvalitetom pjesama.
I dok ne vidimo svojim očima i ne čujemo, nedaleko od njih smještenim, ušima je li ova glazbena revolucija, kako ju je njen začetnik optimistično nazvao, zaista to ostavljamo vas sa isječkom s partyja lansiranja.