Darude isfućkan na pozornici nakon što nije pustio Sandstorm!
Baš kao što jedna uloga glumcu odredi karijeru, jedna fotka postane simbol nečeg većeg ili jedan tren odredi međuljudski odnos, isto se događa i s glazbom.
Nastala 2000., taman kada smo odahnuli da digitalno neće implodirati nakon 1999. nadnevaka, traka "Sandstorm" zauvijek je ostala upisana kao jedna od globalno naprepoznatljivijih melodija koja je podije diljem svijeta bacala u luđački trans, jedna od onih čijih prvih par taktova napune zrak energijom koju si možeš zagrabiti u kantu i ponijeti je doma, entitet sama za sebe kao hidra koja je prerasla samo običnu traku.
{youtube}3zmO9X57eXM{/youtube}
{youtube}3zmO9X57eXM{/youtube}
I tako je Darude zauvijek sonično u mašti postao neraskidivo vezan za svoj hit. Iako je ujedno i stvaraoc mega popularnih traka poput “Feel The Beat” i “Next To You”, nikada se ništa više nije približilo Sandstormu. Stoga ju je ispustio iz seta na TwitchConu u San Diegu, što je izazvalo pobunu jednog djela posjetitelja koji su beskrajno ljuti počeli zviždati, dobacivati uvrede i tvrditi da je jedini razlog zašto ga je TwichCon bookirao upravo ova traka. Video kaosa nakon što nije pušten Sandstorm pogledajte niže.
@Darudevil @mikediva I've just never heard booing at EDM. Maybe just lesson learned? pic.twitter.com/4ZK8VeLKqZ
— K h a i l Anonymous (@KhailAnonymous) 4. listopada 2016.
Darude se ipak i nakon ove neugodne situacije vratio i narednog dana kada je uključio "Sandstorm" u repertoar. Pa je li u redu da umjetnik sam odluči što će mu se naći u setu ili ne? Je li u redu pokazati čitav repertoar glazbe i pokušati izbjeći tipiziranje samo kroz jednu traku? Ili je pak primarna odgovornost prema fanovima koji su uživo došli čuti traku na koju su toliko puta plesali iz ruku onoga koji ju je stvorio? Iako bi u kapitalističkoj logici branše bilo logično dati ljudima što žele, ova linija u kojoj se umjetnička sloboda i odgovornost spram fanova mlate u ringu krvavim šakama pomalo je mutna. Što vi mislite?