Skip to main content
  • 1.08.2016.

Deborah De Luca u Aurori

Prvi Futurescope teleskopirao se u budućnost, sasvim nesvjestan svoje nadolazeće golemosti, 30. ožujka 2001., dok su Boogaloo stari hardcore partijaneri u zlatno doba domaće elektronike još poznavali kao OTV. 

 
Sve započinje okupljanjem elektroničkog plemena oko radiovalova istoimene uspješne emisije na Radio Ciboni koju je na prelasku stoljeća vodio DJ Doogie. Uz Memebers Only i Eduarda Pippa ona je bila glavni kreator zagrebačke party scene u njenom klimaksu. Osnivač i pokretač, idejni tata Futurescopea upravo je Zvonimir Škrobo Čičak (tada glavni urednik Radio Cibone) kojem se nakon nekoliko mjeseci na krilima odlične ideje pridružio i jedan iz domaćeg tabora velikih Marijan Kiš  – Mrx. 
 
Desetljeće i pol kasnije Future Scope, još uvijek očiju uprtih u budućnost, nastavlja dalje i uz Astralis postaje jedan od najdugovječnijih domaćih partyja. FutureScope ljeto u nadolazećim danima u znaku je matrijahata jer njegove pulteve preuzima Deborah De Luca. 

 
Rođena u Scampi, u problematičnom predgrađu Napulja 1980., započela je konobareći po klubovima. Noćni život sve ju je više usisavao i u jednom trenu duge noći su prevagnule spram danjeg svjetla i Deborah se približava sceni radeći nekoliko godina kao plesačica. Srednjoškolsko obrazovanje provela je na sjeveru Italije s ciljem da nastavi školovanje kao modna dizajnerica, ali još jednom zvuci s podija su vukli svojim sponama i vraća se u rodni grad. Ovoga puta upoznaje Giuseppea Cannama, napuljskog DJ-a i producenta (Desolat – Sci + Tech – 8bit – Carillon) koji je vodi na ubrzanu krivulju učenja o novim žanrovima i tehnologiji i izdanja uskoro ispadaju sa Sola_Mente Records i uskoro probija i talijanske granice ne bi li stala za svjetske pulteve.
{youtube}yBh7BwIbzs0{/youtube}
 
9. kolovoza je  druga epizoda Futurescopiranja u primoštenskoj kraljici zore i srca, Aurori. Karte ćeš za Auroru u pretprodaji loviti na standardnoj digitalnoj lokaciji Adriaticketa za 80kn.
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano