Skip to main content
  • Monika Kruse
  • 24.10.2010.

Desetljeće etikete Terminal M

Prva dama njemačkog techna Monika Kruse sinoć je proslavila 10 godina svoje etikete Terminal M.

Piše: 

Naslovna foto

Monika Kruse

boogaloo nye
Dogodilo se to na mjestu bivšeg londonskog kluba SE1. Lokacija je do zadnjeg trenutka bila tajnovita baš kako to obično radi ekipa DC7 Events. Trosatni set Monike Kruse napravio je opsežno putovanje kroz prošlost, sadašnjost i budućnost njene etikete. Za DJ pultom se pridružio "newcomer" na Terminal M etiketi – Erman Erim iz Istanbula koji je odradio nastup uživo.

2010. je čini se otvorila novo poglavlje etikete koja je do sada bila bazirana samo na techno glazbu. Koncept je ovaj put proširen na različite spektre elektronske glazbe.

Monika Kruse svira već preko 17 godina na plesnim podijima diljem svijeta. Kao DJ, producent, organizator partya i vođa etikete Kruse se zalagala dugo godina za Techno Funk. Krojila je njemačku klubsku kulturu od 1991.g. svirajući kao rezident na nekoliko lokacija. Svakako najdraži događaji su joj nastupi na Loveparadeu te japanskom Rave Wire festivalu. U Berlinu je trenutno čest gost renomiranih klubova Berghain/Panorama Bar i Watergatea.

Erman Erim iz Istanbula pokupio je nagrade za najboljeg "newcomera" i live act-a od strane magazina Raveline i Groove Magazine što je znatan napredak za njega na techno sceni. Erman je izbacio 3 ploče na Terminal M etiketi a zadnje vrijeme često nastupa uz Moniku na label partijima u Berlinu, Švicarskoj, Nizozemskoj..itd.

Filozofija promotora DC7 je striktno vezana za glazbu i fokusiranje najboljim underground zvukovima housea i techna. Ovo im je druga godina rada u Londonu a do sada su doveli Danila Vigorita, Mark Antonia, Rina Cerronea, Uta Karema i druge.

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano