Skip to main content
  • Aril Brikha
  • 11.11.2010.

Detroit techno sa specijalnim “štihom” donosi Aril Brikha

Kao mladić je počeo razvijati zanimanje za elektronsku glazbu poput Depeche Mode, Front 242, Jean Michel Jarre.

Piše: 

Naslovna foto

Aril Brikha

Aril Brikha je nabavio Atari sekvencer te je nakon početnog kopiranja glazbe drugih započeo sa 16 godina komponirati svoje skladbe. Prijatelji koji su čuli njegove kompozicije rekli su mu da je to Detroit Techno. Brikha nije imao pojma što je to točno – pa su mu tako puštali snimke od Robert Hooda i Berlin's Basic Channel.

Prije no što se snašao, Derrick May mu je izdao The Art Of Venegance EP sa stvari Groove La Chord na svome Fragile rec. labelu, te isti EP počeo svirati na nastupima diljem svijeta. Sve to popratio je i izlazak albuma Departure In Time za label Transmat. Arilovi live setovi postali su cijenjeni na mnogim mjestima: od DEMF-a u Detroitu pa do The Fabrica u Londonu. Za Arila, to je još jedan dokaz kako su clubberi definitivno prihvatili njegov Detroit-techno sa specijalnim "štihom".

Aril Brikha je još jedan Iranac sa prebivalištem na europskoj adresi, točnije u Švedskoj. Najavio je pokretanje nove etikete početkom iduće godine a do tada možemo još malo uživati u njegovom najboljem radu kojeg je ponovno dao masterizirati. Radi se o albumu "Departure in Time" koji u novom ruhu nosi ime "Departure in Time – Revisited". Ovaj studijski album ponovno izlazi ali u digitalnom formatu 24. siječnja a osim diska s originalnog albuma sadrži i bonus disk s nikad objavljenim materijalima koje je producirao u razdoblju od 1995. do 1999.g.

Tracklist:

CD 1
01 Embrace
02 Ottil
03 Sweet Lullaby
04 On & On
05 Setting Sun
06 Deeparture in time
07 Bytes
08 Groove La Chord
09 Headhunter
10 Read Only Memory
 
CD 2
01 Fuknit
02 Artoo
03 City Slicker
04 Way Back
05 Rising Sun
06 Electrocity
07 Tuff
08 Us (Part 1&2)
09 Aqua
10 Lone Rider

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano