
Samo ove godine, putem Discogsa je prodano više od 2,5 milijuna ploča. Brojke su velike, ali s obzirom na ubrzan rast trenda kupovine ploča, i nije toliko iznenađujuće. Osim 2,5 milijuna ploča, prodano je i pola milijuna CD-ova, te 50 000 kazeta.
Prosječna cijena ploče također je narasla, sa 10 dolara 2010. godine na 13,37 dolara 2014. Broj korisnika Discogsa narastao je na gotovo 3 milijuna, a ove je godine prodana i najskuplja ploča ikad na Discogsu – Judgeova ‘Chung King Can Suck It’ za 5 958.36 dolara.
Discogs je 2000. godine osnovao programer iz Oregona, Kevin Lewandowski. Imao je funkciju kataloga elektronske glazbe, pretežno drum’n’bassa i techna. Otada je narastao gigantskom brzinom i sada zapošljava 40 ljudi, sa uredima u Portlandu i u Nizozemskoj.
Vezani članci

Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice


Dokumentarac prati generaciju post-punk glazbenika koji su sintesajzer s eksperimentalnog ruba doveli u središte pop pozornice