Skip to main content
  • alt
  • 24.12.2014.

DJ Dax J – od piratstva do slave

Dobro poznat na londonskim i berlinskim aerodromima DJ i producent Dax J. s nježnih 15 je već bio poznat na piratskim radio valovima.

 
Granice mu ne znače mnogo, uvijek se trudio pogurati tehničke mogućnosti aparature koliko god to mašinerija dopušta. Od 2013. vlasnik je "Monnom Black" labela i jedan od trijade osnivača “EarToGround Records” na kojem je ujedno i izdan The Programm EP koji ga je lansirao u orbitu. Poslijednje izdanje je ono za vlastiit label naziva Infinite Abyss EP.
 
Izdanja londončanina u Berlinu mogli ste susresti pod okriljem labela kao što su Deeply Rooted House, Mindtrip, Arts, Sleaze and Fondation Sonore dok se teškaši poput Phasea, Ryana Elliotta, Trussa, Shifteda, Jonasa Koppa and Marka Brooma grabe kako bi remixali njegove umotvorine.

alt

 
No Dax J nije samo DJ i producent već si je gospodin na zid okačio i diplomu Glazbene tehnologije i izuzetno je traženi inžinjer zvuka i masteringa.
 
Od 2005. izdaje svoju glazbu i tada je tresao prvenstveno jungle ritmovima no odjednom je zaokrenuo iglu kompasa, našao se u technu i ostao. Monnom Black label postao je njegov primarni fokus i na njemu su svoj dom pronašli dragulji future techna. Kako biste malo virnuli kako to radi Dax J posudite mu nakratko uho.

 
Techno budućnosti za večer radovanja istoj i iščekivanja narednih 365 ponuditi će na Staru godinu na čak dvije lokacije na našim koordinatama. Prvo će salutirati Novoj u Puli na 8. Seasplash platformi da bi se zatim zaletio do zagrebčkog Sirupa koji otvara vrata sat vremena nakon što uđemo u 2015. i ne staje narednih 15 sati. Do ovog party maratona želimo Vam sretan Božić i blagdane u krugu onih koje volite i da nam ostanete sretni i rasplesani!
 
boogaloo web
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano