Skip to main content
  • deadmau5
  • 16.06.2012.

DJ-i preuzeli reklamnu industriju

Pop pjevači, glumci , modeli, manekenke, sportaši, svi se katkad nađu u ulozi promotora nekog brenda ili proizvoda.

Naslovna foto

Deadmau5

Afrojacku je tako ponuđeno da reklamira majonezu, Axwellu Carlsberg, a David Guetti Renault.
{youtube}oFeWxVy9TkY{/youtube}
{youtube}-SGFmu3eQts{/youtube}
{youtube}HjCjywAbqis{/youtube}

Deadmau5 je odlučio reklamirati Sonos, Wireless HiFi sustav, a Diplo se bacio u marketing za mobilnu telefoniju te predstavio prednosti Blackberry uređaja.
{youtube}Mz8sQSEUGn4{/youtube}
{youtube}GxtSXOyPYVc{/youtube}
Najviše ponuda dosad pripalo je naravno najpopularnijem DJ-u Tiestu koji se između ostalog i zbog zarade od reklama nalazi na prvom mjestu ljestvice najbogatijih DJ-a. Reklamirao je između ostalog LG te seriju HP-ovih računala.
{youtube}RcyZhssMudg{/youtube}

{youtube}26qf9ZEdAgQ{/youtube}
Calvin Harris je dobio čast zajedno s najvećim nogometnim zvijezdama biti promotor Pepsija.
{youtube}-zVChf15jJE{/youtube}

boogaloo web
boogaloo nye
Vezani članci
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano
boogaloo nye
Sempliranje. Bez sumnje, jedno od najutjecajnijih i najkreativnijih tehnika moderne glazbene produkcije – no istovremeno često omraženo i osporavano