Skip to main content
  • 18.09.2014.

DJ natječaj: Postani DJ/ambasador grada Rijeke

Znaš da je Rijeka grad kandidat za Europsku prijestolnicu kulture 2020. godine?

Piše: 


Imaš ideju kako četiri teme koncepta (rad, manjine, voda, luka) pretočiti u glazbu? Želiš postati DJ – ambasador/promotor RiEPK2020 i nastupiti na jednom od četiri promotivna partija? Pošalji nam svoj mix! HGU – Podružnica 3, Rijeka i Odjel gradske uprave za kulturu Grada Rijeke raspisuju natječaj za DJ-e povodom kandidiranja Grada Rijeke za Europsku prijestolnicu kulture 2020.

Grad Rijeka svojom kandidaturom želi proširiti opseg i raznolikost kulturne ponude, potaknuti pristup i sudjelovanje u kulturi, jačati kapacitete kulturnog sektora i njegove veze s drugim sektorima, te povećati međunarodnu vidljivost i profil Grada. U pripremu kandidature Rijeka želi uključiti čitavu zajednicu, želi da ona bude temeljena na suradnji čitavog kulturnog sektora, ali i drugih sektora i dionika, u gradu, regiji i šire.

Ovim putem, pozivamo na uključenje sve koji se bave DJingom i koji imaju ideju kako pretočiti identitet grada u dvadesetominutni mix na zadane teme: voda, luka, rad i manjine. Kako?

Složite mix (ne duži od 20 minuta), dignite ga na soundcloud ili mixcloud pod nazivom „RiEPK2020nazivmixa“, dozvolite download i pošaljete nam link s kratkim opisom  (dvije – tri rečenice) o tome kako vas je koncept inspirirao – na adresu: [email protected]

Mi ćemo „skinuti“ vaše mixeve, povezati ih s fotografijama iz natječaja „Oko kulture“ i u obliku videa staviti na naš Facebook page gdje će publika moći glasati za najbolji mix. Dva DJ-a bira publika, a dva stručni žiri.
 
Natječaj je otvoren od 15.9. – 15.10. 2014., a rezultati će biti javno objavljeni 15.11.2014.
* na natječaj se mogu prijaviti svi, stariji od 18 godina
* svi žanrovi su dobrodošli
* Prva 4 DJa osim slave i javne promocije očekuju i nagrade

boogaloo web
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem
dobar house mobile
Mlađa publika pokreće novi val popularnosti ovog elektroničkog žanra, a Spotify ga slavi dokumentarcem